A Toyota segítségével készül a percek alatt feltölthető villanyos BMW X5
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
A Nikola újdonságát nemcsak árammal, hanem akár hidrogénnel is fel lehet tölteni.
A gigantikus drón egy feltöltéssel maximum 4 órányi repülésre lesz képes, és az önvezetés sem hiányzik belőle.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
A töltési idő és a hatótáv nagyon is rendben van, most már "csak" a töltési infrastruktúrán lenne mit javítani.
Az első- és a második generációs Mirai külseje között semmi hasonlóságot nem lehet felfedezni. És milyen jól van ez így.
Nem csalás, nem ámítás, ezt a Toyotát tényleg pár perc alatt fel lehet tölteni. És bár villannyal megy az autó, mégsem árammal kell táplálni, hanem valami sokkal izgalmasabb anyaggal, amiből a végén aztán víz lesz.
Az újdonságot villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
Egy üzemanyagcellás autó több száz barra töltött hidrogéntartályaival szemben jó, ha megvan a bizalom.
Ezen a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyen egy igen ritka, csak vízpárát kipöfögő autó parkolt.
Ők természetesen az ellátási láncban kívánnak jó helyzetbe kerülni: hidrogénkutak, fejlesztés és újrahasznosítás.
A Mercedes újdonsága gyorsan tankolható hidrogénnel ,és az akkumulátorában tárolt energiával is működhet.
Nemcsak megvalósítható, de nyereséges is lehet az átállás az elektromos fuvarozásra – állítják friss tanulmányok. Az akkumulátoros járgányok mellett az üzemanyagcellás hajtólánc is szerepet kaphat.
A belső égésű motorral szerelt járművek tömeges lecserélését a hidrogénhajtás elterjedése is elhozhatja. Csak még nagyon drága a technológia.
Az autóipar meghatározó szereplői különbőző stratégiák mentén bútoroznak össze.
A hidrogénban tárolt energiával működő autóra igen komoly támogatást ad az állam, de egyelőre sajnos csak a gyártó hazájában.
A bajor gyártó elárulta, hogy a közeljövőt illetően igen komoly dízel-tervei vannak.
A bűnözök nem tudni, mit fognak szólni a Metropolitan Police Service legújabb szerzeményéhez, egy üzemanyagcellás Toyota Miraihoz, de a környezetvédők biztosan szívesen mennének vele egy kört.
Ebben a dél-koreai autóban nem akkumulátorokban, hanem hidrogénben tárolják az energiát. Annak minden előnyével és hátrányával.
A környezetbarát autózás nem mindenhol egyenlő az akkumulátoros villanyautókkal. Akad alternatíva is.