Vlagyivosztokban pózolt Putyinék hidrogénes luxusautója
Az Aurus Senat különleges változata 700 baros nyomáson tárolja a hidrogént.
Az Aurus Senat különleges változata 700 baros nyomáson tárolja a hidrogént.
A hidrogénnel tankolható szabadidő-autót elsőként a Müncheni Autószalonon lehet majd mozgásban látni.
Az újdonságot villanymotor hajtja, amely nem egy hatalmas akkumulátorból, hanem üzemanyagcellából nyeri a működéséhez szükséges energiát.
A brit startup által fejlesztett hiperautó garantáltan nem jön majd szembe minden utcasarkon.
Az üzemanyagcellás autózás alapfeltétele, hogy lehessen valahol tankolni is az autókat.
Szerintük az akkumulátoros és az üzemanyagcellás meghajtás nem vagy-vagy viszonyban van egymással, és amelyik jelenleg kevésbé tűnik hatékonynak, annak a jövőben más téren lehetnek előnyei.
A tekintetmágnes Hyperion XP-1 Las Vegas után Los Angeles utcáin is megmutatta magát.
A 0-ról 100-ra alig több mint 2 másodperc alatt felgyorsuló Hyperion XP-1-et megjáratták egy kicsit Las Vegasban.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Az üzemanyagcellás járművek talán legfontosabb felhasználási területe lehet a jövőben teherfuvarozás.
Az újdonság nagyteljesítményű villanymotorjai üzemanyagcellából nyerik az energiát.
A második generációs Mirait nem tart tovább teljesen feltölteni, mint egy normál autót benzinnel megtankolni.
Buszokban és teherautókban használt hidrogénes meghajtás kifejlesztésére hoznak létre közös vállalatot.
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.