A Forbes a magyar influenszereket üzleti értékük, énmárkájuk erőssége alapján rangsorolta, de elemezték a követőbázisukat és az üzleti tevékenységüket is. Bár a Gazdasági Versenyhivatal definíciója szerint a hagyományos celebek is influenszerek, de a lap most csak azokra fókuszált, akik pusztán digitális tartalomgyártás miatt lettek híresek.
Ez alapján így fest az élmezőny (zárójelben az a platform, ahol az adott influenszer híressé vált):
- TheVR - akik a kapcsolt képen is szerepelnek - (YouTube, Twich)
- Pamkutya (YouTube)
- Whisperton (TikTok)
- Abosi Barna (YouTube)
- Nessaj (YouTube, Twich)
- JustVidman (YouTube)
- Körcsönyei Polla (YouTube)
- Forstner Csenge (TikTok)
- Viszkok Fruzsi (YouTube)
- Csecse Attila (YouTube)
- Papp Inez Hilda (YouTube)
- Kempf Zozó (YouTube)
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi (TikTok)
- LadySzomjas (TikTok)
- Nasz Dániel (YouTube)
- Nagy Benedek (YouTube)
- Cresser (YouTube)
- Unfield (YouTube)
- Radics Péter (YouTube)
- Dancsó Péter (YouTube)
Arról, hogy hogyan működik az influenszerek világa, ezt a cikkünket ajánljuk.
A befolyás demokratizálódott, szinte bárki ismertté válhat. Azok, akik értékes, szórakoztató vagy egyesek szemében hasznos tartalmat hoznak létre, nagy követői bázist építhetnek ki. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.