Autók előtt motorok: visszatért gyökereihez a Skoda egy retrofuturista géppel
130 éve persze még nem is Skodának hívták a céget.
130 éve persze még nem is Skodának hívták a céget.
Olcsóbbnak, hatékonyabbnak és stabilabb működésűnek ígérik, mint amilyenek a mostani akkumulátorok.
Változott a lista a korábbi évekhez képest.
5 évtizede látott napvilágot a W116-os széria zászlóshajó kategóriás kivitele.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
Ami igazán működik, az a második autókra vonatkozó drasztikus díjemelés.
Az ingyenesség helyett ezreket fizethettek, akik beszorultak a kapuknál kialakult sorba.
Rá egyébként nem vonatkozik az Olaszországban általános kezdőjogsis korlátozás.
Mostantól akár már 13 millió forint alatt is kaphatunk új Volkswagen ID.3-at.
A legtöbb probléma az akkumulátorral szokott lenni, de ezenkívül motorhibák is gyakran előfordulnak.
A Dunától keletre is bővül a villámtöltő-hálózat.
A közel 650 lóerős szörnyeteg értéke bőven meghaladja az 1 milliárd forintot.
Mészáros Lőrinc felesége cége Andrássy úti székházához ment a luxusautót vezetve.
Tóth Nikolett akadálymentesen tud majd közlekedni az autóval.
A kocsi áthajtott a lábán.
Alig négy hónap alatt hétmillió autó talált gazdára a távol-keleti országban.