A G20-csúcs miatt ledózerolták India fővárosának több szegénynegyedét, hogy jobb képet mutathassanak magukról
Újdelhiben az emberek kevesebb mint negyede él legális városrészekben.
Újdelhiben az emberek kevesebb mint negyede él legális városrészekben.
Legalább a hátországban kezd magára találni az ukrán gazdaság.
Csak ez a biztosítás fedezi a lopáskárokból, elemi vagy személyi hibákból adódó sérüléseket, de utolérte az infláció.
Óriási viták folytak arról, érkezik-e elég turista az országba, most viszont már számokat is látunk, legalább a nyár első kétharmadából. A magyarok sokkal kevesebbet utaznak, mint egy éve, a Balatonon rosszul indult a szezon, a külföldiek viszont annyival többen érkeznek, hogy az elviselhetőbb szintre hozza vissza az összesített számokat. A bevétel egészen májusig nőtt még az inflációnál is jobban, a nyáron viszont már nem.
Ki kell adni, hogyan számolják a vízdíjakat, ez pedig akár egy, a kormány ellen indított kártérítési per alapja is lehet.
Az atlétikai vb-n is szépen kereső Balásy Gyula egyik vállalkozása kapta az idei év eddigi legnagyobb megrendelését az állami Exim-csoporttól, de sokat költöttek kocsikra is. Szponzorpénzből pedig jutott néhány tízmillió az ATV volt igazgatósági tagjának és a kedvenc állami sportvitorlás cégnek is.
Az ipar, a feldolgozóipar és az infokommunikáció is gyenge eredményeket mutat, egyedül a pénzügyi szférában állunk jól, de az is csak a középmezőnyre elég. A megoldás mások mellett az oktatás, az egészségügy, a kultúra és a szociális szféra fejlesztése lenne, ehhez képest ezekkel a kormány pont nem foglalkozik. Helyettük jönnek az akkugyárak, de az ilyen húzások csak rövid távon lökik meg a GDP-t, azok tovagyűrűző hatása kicsi, mint az már korábban, a gumiabroncs-gyártás felfuttatása után bebizonyosodott.
Alig jelentette be a gazdasági kormányzat, hogy euró alapú kötvénykibocsátásra készül, meg is történt a lépés. Az Államadósság Kezelő Központ 1,75 milliárd euró értékben adott el 10 éves futamidejű papírt, ezzel a tájékoztatás szerint pályán lehet tartani az adósságpályát, vagy az újabb hírek fényében lehet belőle venni egy repülőteret.
Másfél-két százalékkal gyengült kedden a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest.
Sajtóinformációk szerint 51 százalékos többségi tulajdonosa lenne a magyar állam a repülőtérnek.
A metropolisz vezetése kétségbeesetten küzd a lakáshiány ellen.
A magyar gabonatermesztők mérsékelt versenyképessége is oka annak, hogy a kormány szeptember közepe után is fenn akarja tartani az importtilalmat. A hátrányt a tudomány segítségével lehetne leküzdeni.
Ezt még úgy számolták ki, hogy arra számítottak, szeptemberre véget érnek a tiltakozások.
Ez derült ki a hétfőn megnyílt nagy autókiállításon Münchenben, ahol a legnagyobb elektromos autókat előállító kínai cég, a BYD hat új modellel is jelentkezett. És ott van még az amerikai Tesla is.
A grafikus chipek felhasználásának harmadik hullámán a világ legértékesebb cégei közé emelkedett az amerikai Nvidia.
Júliushoz képest közel ötödével kerestek kevesebbet a két energiahordozón. Éves összevetésben az első nyolc hónapban 38,1 százalékos a csökkenés.
Egyelőre nem tudni, hogy mikor jön a korrekció.
Az ügyészség szerint a Lundin Oil a saját olajkitermelései érdekében támogatta a keresztény dél-szudániak ellen irányuló katonai akciókat.
Európában a személyautók immár 7 országban használhatják fizetés nélkül az autópályákat. A magyar matricák uniós összehasonlításban is sokba kerülnek, de a sztrádahasználat messze a fizetőkapus országokban a legdrágább.
Nagyobb ütemben gyarapodott idén Magyarországon a zöld rendszámmal futó autók száma, mint a nyilvános töltőállomásoké. A töltési szokásokat az is befolyásolja, hogy a nyilvános „kutakon” bekövetkezett drágulás a házi konnektoros töltés felé tereli a villanyautó-tulajdonosokat.