Egy kerület mind felett a fővárosi autóelszállításokban
Nem véletlenül az egyik legzsúfoltabb területen dolgozik a legtöbbet a „lopós autó”.
Nem véletlenül az egyik legzsúfoltabb területen dolgozik a legtöbbet a „lopós autó”.
A külső kerületekben élőknek akarnak alternatívát nyújtani az autózással szemben.
Flottát bővítene, és az egész világra kiterjesztené járathálózatát a magyar állam gépével repülő kínai hátterű cég.
A gyalogosnak nem tetszett, hogy a járdán rollerezik.
A mozdony hajnalban gyulladt ki, fél 9-re állt helyre a forgalom.
A beruházás 800 milliárd forintba kerül.
Ennyi még nem volt, még az új módszertan 2018-as bevezetése óta sem.
A szakaszon pótlóbusz közlekedik.
A MÁV arra figyelmeztetett, hogy hosszabb menetidőkkel és eseti, forgalmi változásokkal továbbra is számolni kell.
A váci vasútvonalon késésekre, pótlásra és kimaradó járatokra kell számítani.
Ez életveszélyes, nem véletlenül tiltja a KRESZ.
Várhatóan szerdán indulhat újra a forgalom azon a szakaszon, ahol kisiklott szombaton egy tehervonat.
Szeged és Röszke, valamint Szeged és Kiskundorozsma között szünetel a vonatforgalom.
Úgy tűnik, a kormány rákosrendezői álmaiban nem szerepelnek 500 méteres felhőkarcolók, de a terület adásvételi szerződése azért rögzíti, hogy akár ekkora torony is épülhet a helyszínen. Egy fél kilométer magas toronyház komoly kihívások elé állítaná a Ferihegyre érkező repülőgépek pilótáit. Megnéztük, hogyan érintenék a légi közlekedést az esetleges toronyházak és lehetünk-e uniós rekorderek úgy is, hogy nem nehezítjük meg a saját dolgunkat.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.
Az évtized végére lenne kész.
Teljesen mindegy, hogy megnyomjuk vagy nem, a budapesti metró ajtaja kinyílik az állomásra érve. De minek van ott az a gomb, ha nem használjuk? Megkérdeztük a BKV-t.
Nehéz magyarázatot találni az ilyen jelenetekre.