Valami régi, valami új: közös logót kap a MÁV, a HÉV és a Volánbusz
Fokozatosan vezetik majd be az újítást, ami állítólag nem jár korábban nem tervezett költséggel.
Fokozatosan vezetik majd be az újítást, ami állítólag nem jár korábban nem tervezett költséggel.
A munkák várhatóan november 19-ig tartanak.
A BKK több jegytípus kivezetését is tervezi.
Előkelő helyen van az indexelés elfelejtése, sőt a gyorshajtás is.
A helyszíneket a baleseti kockázatokat is figyelembe véve választották ki.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
A kerékpárút Zalaegerszeget köti majd össze Teskánddal, a fő vonal mellett pár száz méter további szakasszal egészül ki.
Érdekes jelenetek játszódnak le a magyar utakon.
Vérfagyasztó pillanatok.
A sofőrön bukósisak és protektorok, a gyerek kis sapkában a bébihordozóban.
A BKK eredeti, 2010-ben elfogadott, de később megcsonkított működési modelljét helyre kell állítani, hogy a központ újra teljes hatáskörrel feleljen az összes budapesti közút forgalmi rendjéért – véli Vitézy Dávid.
Frissen vásárolt, pici kecskéjével zavarták le a vonatról az utast, pedig váltott rá kutyajegyet. A kecske kálváriája tulajdonképpen csak ekkor kezdődött.
Hiába is indul eljárás ellenük, azt meg kell szüntetni.
Az M5-östől majdnem a 7-es útig áll a sor.
A MÁV szerint a pályát helyreállították, a forgalom elindult rendben.
„Tán ürgebőrbe bújt békaemberek vitték el a másik három kocsit?” – kérdezi Vitézy Dávid.
Egy másik gyorshajtó sem volt sokkal szerényebb.
Az Andrássy úton például már csak 40-nel lehet majd hajtani.
Az is jelentkezhet utánképzésre, akit fenyeget a „kipontozódás”.