Közel 300 új IC-kocsira ruházna be a MÁV
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
70 km/h helyett 50 lesz a megengedett tempó a Megyeri út egy részén.
A miniszter szerint a kegyelmi botránynak hosszantartó politikai következményei lehetnek.
Minden nap meg tudják lepni az autósok a közútkezelőt.
A politikus azt ígéri, a Podmaniczky Mozgalom minden lehetséges eszközzel küzdeni fog a pályaudvarok területeinek átadása ellen.
A jegyellenőrök mellett az utaskoordinátorokat és a BKK biztonsági szolgálat dolgozóit is felszerelik.
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Ismét nehezen indult a hét a MÁV-nál.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
A polgármester segítséget kért a zajvédelem kialakításához a Lőrinci melletti útszakaszra, a „megoldás” 30 fácska lett.
Több vonal is lassabbá válik néhány perccel, a mellékvonalak közül akad nem egy, ahol tíz percnél is nagyobb változáshoz kell hozzászokni, a pótlóbuszok közül pedig sokkal kevesebb fog elindulni, mint eddig – így néz ki a MÁV új, december 15-től érvényes menetrendje.
Az állami tulajdonú Air Hungary Zrt. számára határozna meg a kormány egy sor „közszolgáltatási feladatot”. A tavaly alapított cég felelne a humanitárius légi szállítmányokért, a kormányzati utakért és a „kiemelt jelentőségű áruszállításokért” is. Az állami Airbus tehergép már most is a cégé, e mellé kapja meg az új feladatokat.
Lázár János törvénymódosítója szerint a minimális szolgáltatási szintet lecsökkentenék, a párhuzamosságokat pedig megszüntetnék.
Egy másik esetnél is, nem a szabálytalankodón múlt, hogy nem lett belőle gázolás.
Az utasokat átszállították egy másik vonatra, a fennakadás miatt több forgalmi változás is szükségessé vált.
A kiadások nőnek majd, a 2025. évi büdzsé mégis kevesebb forrást biztosít a vasúti személyszállításra, állítja az egyesület.
Jó néhány emelés után, ez most egy kedvező fordulat.