Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
MÁV-Start tavaly megszüntette a járatot, most újraindul. Igaz, Drezdát elkerüli.
Decemberben lép életbe a jövő évi menetrend, melyben egy fontos, az idei menetrend bevezetésekor ejtett hibát korrigál a vasúttársaság. Ekkor ugyanis az étkezőkocsik üzemeltetésének felhagyásával együtt jól megnyirbálták volna a nemzetközi vonatokat is – a tervek egy részétől végül elálltak, de a népszerű Budapest–Pozsony–Prága–Berlin vonalon közlekedő éjszakai vonatpárt megszüntették. Ezen a vonalon pedig egyre nagyobb a verseny a közlekedési módok között, de a vasút is versenyképes még.
Jó hír, hogy a jövő évi menetrendben már ismét szerepelni fognak a Budapest–Prága–Berlin-vonatok, írja a Regionalbahn vasúti portál. A dolognak annyi a szépséghibája, hogy a német vasúton drága a pályahasználati díj, a MÁV-Start pedig spórolni szeretne ezen, ezért a vonat Nyugat-Lengyelország felé fog kerülni, írja a portál. Így Drezdát nem érinti majd, és lassabb is lesz emiatt.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.