Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Strabag fogja felújítani a 3-as metró déli szakaszának állomásait is, a BKV közzétette az eredményt a közbeszerzési értesítőben.
A BKV győztest hirdetett az uniós közbeszerzési értesítőben a 3-as metró déli szakasza (Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út, Népliget) állomásainak felújítására kiírt tenderen: a kivitelezéssel a Strabagot bízta meg 24,5 milliárd forintért.
Az eredményt már január közepén megszellőztette a Metróért Egyesület a közbeszerzés bírálati dokumentumai alapján. A szerződést a közbeszerzési hirdetmény szerint február 15-én írták alá.
Mint korábban megírtuk, több hónapos csúszással várhatóan márciusban fejeződik be a 3-as metró felújításának északi (Újpest-Központ-Lehel tér közti) szakasza, ez után következik a déli állomások felújítása, majd a középső szakasz.
Az északi szakasz állomásait is a Strabag újította fel, 24,1 milliárd forintért. Ez komoly áremelkedést jelent, azon a szakaszon ugyanis hat állomás van, míg a délin csak öt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Havi 220 ezer forintot fizetett a család a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.