Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bármilyen reform csak azután következhet, hogy lesz elég buszsofőr Miskolcon.
Jutalom jár a sofőröknek és ingyen bérlet a velük egy háztartásban élő családtagjaiknak decembertől Miskolcon.
A miskolci közlekedési vállalat azután döntött így, hogy a sofőrhiány miatt több járatot megszüntettek, vagy ritkítottak egy héttel ezelőtt. Erről a helyzetről a héten már a hvg.hu is írt.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szerint még sokat kell dolgozni, hogy újra helyreálljon a közösségi közlekedés Miskolcon.
Az RTL Klub Híradójának azt nyilatkozták, hogy szerintük először stabilizálni kell a menetrendet, majd az utasok igényei szerint újragondolni az egész hálózatot. Mindennek viszont előfeltétele, hogy legyen elég sofőr.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.