Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bezuhantak az utasbiztosítások és egyre több a viharkár, viszont ritkábban utazunk és az otthoni munkavégzés miatt azonban kevesebb a betörés: átalakulás előtt áll a biztosítási piac?
„Évente 600 milliárd forintra teszik azt a kárt, ami a közlekedési balesetek miatt éri Magyarországot” – nyilatkozta Óberling József rendőr ezredes, a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) pénteki tájékoztatóján, amiről az Mfor.hu számolt be.
Pandurics Anett, a MABISZ elnöke hozzátette, hogy bár a biztosítási piac válságállónak bizonyult, az utasbiztosítások piaca a járvány miatt 80 százalékkal esett – minden külföldi ország I.-es kategóriába minősítésével pedig érvényüket is veszítették az utasbiztosítások, még a korábban megkötöttek is.
A kifizetések pedig főleg a viharkárok miatt történtek: csak négy hónap alatt több mint 6,6 milliárd forintos kárt okoztak itthon a viharok.
Pozitív hír azonban, hogy az otthoni munkavégzés miatt jelentősen csökkentek a betörések.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.