Ilyen lenne a Duna alatti vasúti alagút, a Nyugati és a Déli pályaudvar
 

Ilyen lenne a Duna alatti vasúti alagút, a Nyugati és a Déli pályaudvar

Vitézy Dávidék Budapest és a Duna alatt kötnék össze az ország vasúthálózatának keleti és nyugati felét. Az alagút kétvágányos lenne, óránként és irányonként 20 vonat kapacitással. A Széll Kálmán térnél lenne egy föld alatti vasúti megálló, a Déli a felszínen megszűnne, a Nyugati részben a föld alá költözne. A Nyugati átépítésére már most nemzetközi tervpályázatot ínak ki.









Most jöhet az igazi drágulás a lakáshiteleknél
 

Most jöhet az igazi drágulás a lakáshiteleknél

A nyár eleji rekordok után augusztusban csökkent a havi lakáshitelezés, a 117,8 milliárd forintos kihelyezés ugyanakkor még mindig magas tartományban mozog, ami továbbra is élénk lakáshitelpiacra utal. A kamatok azonban tovább emelkedtek a nyár végén, ami pedig előbb vagy utóbb véget vet a rekordfolyósítás időszakának.

Bank360.hu Bank360.hu