szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

Persze, ha a sárgára gondolunk milliónyi árnyalat ötlik fel mindenkiben, ezért...

Persze, ha a sárgára gondolunk milliónyi árnyalat ötlik fel mindenkiben, ezért szükségszerű, hogy pontosítsunk. A jövő év slágerszíne a mimóza lesz, ami a Pantone sajtóközleménye szerint a gazdasági bizonytalanság és politikai változás ideje alatt reményt és optimizmust hoz. A Pantone Színtani Intézetének vezetője, Leatrice Eiseman a jövő csodálatos szimbólumát látja az optimista hatású színben.

Tavaly 2008 színének a kéket választották, ami mély volt, rejtélyes és határozottan a színkerék hűvös oldalán állt. A Blue Iris egy olyan színárnyalat, ami egyesíti a lila misztikusságát a kék stabilságával és csendességével. Megnyugató szín, egy kevés rejtéllyel, izgalommal.



A 2009-es tavaszi divatot felvonultató tervezők állítólag már előszeretettel használják jövő évre szóló kollekcióikban a sárga különböző árnyalatait. Egy másik elemző szerint a lakberendezési tárgyakat gyártó cégek Párizstól Milánóig már szintén megfertőződtek a sárga-lázzal. Nem csoda ez a hirtelen jött népszerűség, ugyanis a sárga szín könnyen teremt asszociációt a természettel, a virágokkal és remek kiegészítője a zöld és a lila színeknek.

Néder Melinda
lakberendező
blog.otherside.hu

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!