Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Összeveszett a new yorki Upper East Side-on épített új toronyház fejlesztője és a felső emeleten kialakított 4000...
Összeveszett a new yorki Upper East Side-on épített új toronyház fejlesztője és a felső emeleten kialakított 4000 négyzetméteres wellness központ üzemeltetője, így valószínüleg egy időre becsukják a luxus létesítményt. A lakók direkt azért vettek lakásokat a vadonatúj házban, mert ez volt az egyik vonzerő: saját uszoda, saját masszázs, saját szauna. Egyelőre nem tudni, hogyan kárpótolják őket. A legolcsóbb lakás 658 ezer, a legdrágább, négyszobás penthouse 5,6 millió dollárba kerül.
A fejlesztő tulajdonképpen azért haragudott meg, mert a csodaközpont üzemeltetője állandóan hitegette: hamarosan megnyitja a létesítményt, de egy kicsit még várni kell különféle okok miatt. A különféle okok legfontosabbja az volt, hogy a fejlesztő nem akarta kifizetni az addigi számlákat – állítja az üzemeltető. Mivel nem sikerült megegyezni, előbbi felrúgta a szerződést és új partnert keresett. A központ üzemeltetője további üzletektől is elesett, így több millió dollárt bukott.
A fejlesztő levélben kért bocsánatot a lakóktól, amiért nem mehetnek úszni, lazítani és masszíroztatni. Túl sok levelet azért nem kellett írnia, hiszen eddig a 315 lakásnak csak harmadát tudták eladni. Az értékesítés kezdete éppen a válság mélypontjára, 2009 őszére esett. Kész csoda, hogy ennyit is eladtak. A wellness központ körüli hercehurca egyébként nem tesz jót az értékesítésnek, a helyi sajtó felkapta a vitát és bőségesen tálalja azt – olvasható a The New York Timesban is.
Más amerikai nagyvárosban is indítottak hasonló projekteket. Legutóbb Chicagoban volt sikertelen az akció. Ott más volta baj: a leendő vásárlók ma már egyre nagyobb arányban inkább megvárják, míg teljesen elkészül egy toronyház és az összes beígért szolgáltatást átadják. A válság nyomán szinte mindenki kész ingatlant akar venni és nem a tervasztalról vásárol, mint a jó időkben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.