Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az idén Budapesten is megjelent lánc, amely jövőre ünnepli fennállásának 40.
Az idén Budapesten is megjelent lánc, amely jövőre ünnepli fennállásának 40. évfordulóját, első kísérleti egységét Seattle-ben nyitja meg a héten, három hónapig tartó belsőépítészeti átalakítás után. Az átpofozott üzlet egy 10 éven át jól bejáratott helyen található; ám a látogatót a többi 16 ezer "klasszikus" Starbuckstól eltérő enteriőr fogadja.
A helyiség közepén az asztalok közé benyúló bárpultot alakítottak ki, amely mögött esténként sört és válogatott helyi borokat, valamint sajt- és olivás szalámitálat kínálnak - nem éppen diszkontáron. Az otthonos esti hangulat megteremtése érdekében tompították a világítást, régi székeket és asztalokat szereztek be, a falakra pedig a cég kávés daróczsákjait akasztották ki. A vendégek elcseveghetnek a pult mögött álló felszolgálóval, baristával.
"Ez a legnagyobb dizájnvállalkozás, amelybe egy kereskedelmi vállalkozás belefogott a világon" - állította Arthur Rubinstein, a Starbucks globális fejlesztési igazgatója. Rubinstein nem bocsátkozott találgatásokba azzal kapcsolatban, hogy mennyibe kerül majd az új imázs nemzetközi bevezetése, csak annyit mondott, hogy egy kisebb átalakítás 25 ezer dollárba, egy új Starbucks felépítése pedig mintegy 400 ezer dollárba kerül majd. Valamennyi új Starbucks energiatakarékos és környezetbarát üzlet lesz.
Az új üzleti stratégiát két, a cég tulajdonában álló, de nem a Starbucks cégére alatt üzemeltetett "élő laboratóriumban" próbálták ki. A két borbárban csak annyit írtak ki, hogy azokat az üzletlánc "ihlette". A cég belső felmérése megállapította, hogy az üzletek forgalmuk 70 százalékát már délután 2 óráig lebonyolítják, így megoldást próbáltak keresni az üzlethelyiségek jobb kihasználtságra, a vendégek - és a részvényesek - nagyobb megelégedésére.
Magyarországra egyelőre nem érkezett ilyen információ az amerikai központból - mondta Kiss Boglárka a Starbucks Westend üzletvezetője lapunknak. De amennyiben lesz ilyen megkeresés, szívesen végrehajtjuk az átalakítást - mondta.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.