Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A három fiatal építész egy éve alapította vállalkozását – részben az építőipar válsága, részben a kísérletezés miatt.
A három fiatal építész egy éve alapította vállalkozását – részben az építőipar válsága, részben a kísérletezés miatt. Lóci és Tomi a Budapesti Műszaki Egyetemen, míg Livi a MOME-n végzett.
Első nagyobb megrendelésük a Kirowski irodájának falgrafikája volt tavaly októberben, ami meghozta számukra a sikert. „Innentől kezdve kézről kézre adtak minket a megrendelők” – mondta lapunknak Alvégi Lóci. Idén már 12 iroda és 7 egyéni vagy vendéglátóhely dicséri szakértelmüket.
A PimpMyWall védjegye, hogy mindig egyediben utaznak. Nem pusztán dekorációkat készítenek, hanem olyan falfestményeket, amelyek szorosan kapcsolódnak az adott tér építészeti, belsőépítészeti megoldásaihoz.
A tradicionális grafikai módszerek mellett (falmatrica, falfestés, stencil) szeretnek új dolgokkal is kísérletezni. Ilyen például a mágneses fal, vagy fali installációk tervezése.
Egy projektben a munkájuk két fontos fázisra bontható: tervezési és kivitelezési részre. A többlépcsős tervezési folyamat átlagos díja cégek esetében 200 ezer forint. A kivitelezési díj pedig négyzetméterenként 3-15 ezer forint.
A tervezési folyamat a megrendelővel való hosszas beszélgetésekből áll. "Igyekszünk alaposan feltérképezni az igényeit, az ízlését”- mondta lapunknak Tomi. A kivitelezés általában 3-4 nap alatt elkészül.
Eddigi "egyik kedvenc" munkájuk egy magánlakás kifestése volt. A megrendelő teljesen szabad kezet adott nekik, és végül egy trükkös, pöttyökből összeálló Audrey Hepburn installáció került fel a falra.
A csapat számára különösen fontos az önkéntes munka, illetve adományozás. A webshopukban árusított falmatricák árának 3 százalékát egy, a vásárló által kiválasztott alapítványnak adományozzák. Idén pedig a kispesti Szivárvány Ovi 160 négyzetméternyi szürke tűzfalát festették ki ingyen, a gyerekekkel együtt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.