Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Másfél hónapja vissza kellett volna adni a forgalomnak, de lassan fél éve nem áll meg a metró a Kossuth téren, ahol irodaházat építenek az Országgyűlésnek, ha befejezték az egykori MTESZ-székház bontását. Március eleje volt az eredeti határidő, de még mindig pótlóbuszok viszik az utasokat a Deák térről a metró helyett – számolt be csütörtökön az RTL Híradó.
2016. december 2-án szálltak le utoljára utasok a 2-es metró Kossuth téri állomásán. Azóta a szerelvények megállás nélkül áthaladnak a megállón, pedig azt hetekkel ezelőtt újra meg kellett volna már nyitni az eredeti határidő szerint.
Az egykori MTESZ-székháznak csak az a része maradt meg, amelyből le lehet menni a metróállomásra. A bontás 700 millióba került, az új épület pedig több milliárdba fog. Pontos összegről tájékoztató tábla nincs a helyszínen, a korábbi hírekben 9 milliárd forintos költség szerepelt.
Kósa Lajos fideszes frakcióvezető szerint nem szokatlan, hanem praktikus megoldás az, hogy az Országházat a föld alatt alagút köti majd össze az új irodaházzal. „A munkatársaknak fontos a zárt helyen közlekedés, mert itt éjjel-nappal folyik a munka” – magyarázta.
A kieső állomás miatt az utasokat pótlóbusz viszi a Deák térről illetve hajójáratot is beindítottak a budai oldalról.
Az RTL Híradó szerette volna kideríteni, mi a csúszás oka, illetve meddig lesz zárva még a Kossuth téri metróállomás, de kérdéseikre sehol sem kaptak választ.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.