szerző:
hvg.hu

Szombat éjjel, 23:21-kor, egy évvel a cikk megjelenése után tette ki az Origo kezdőoldalára, hogy valótlanságokat állított az Együtt egykori elnökéről. Juhász szerint a helyreigazítást azonnal le is szedték.

Egy éve, tavaly február 17-én megjelent, Juhász Péterről szóló lejárató cikke miatt közölt helyreigazítást az Origo. De a helyreigazítást csak éjjel tették ki, majd azt hamarosan le is szedték az oldalról, írja Juhász Péter, az Együtt egykori elnöke Facebookján.

A helyreigazításban az áll: "Kiderült, hogy miért ilyen agresszív a nőverő Juhász Péter című cikkünkben valótlanul állítottuk Juhász Péterről, hogy megverte, begyógyszerezte, majd a lakásában fogva tartotta előző élettársát, és valótlanul állítottuk, hogy Juhász Péter személyisége agresszívvá torzult."

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Azt hitte, itt a vége a Brexit-cirkusznak? Most jön a java

Azt hitte, itt a vége a Brexit-cirkusznak? Most jön a java

Ferenc pápa: Ostobaság, hogy Mária "társmegváltó" lenne

Ferenc pápa: Ostobaság, hogy Mária "társmegváltó" lenne

Zugszállodája van egy fideszes képviselőnek

Zugszállodája van egy fideszes képviselőnek

„Itt az idő, hogy játsszunk az illatokkal!”

„Itt az idő, hogy játsszunk az illatokkal!”

8 üléssel hódít a legdrágább eladó hazai Barkas

8 üléssel hódít a legdrágább eladó hazai Barkas

Örül a karácsonynak a pulykaszövetség

Örül a karácsonynak a pulykaszövetség