Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az utasoknak a sínek mentén kellett visszagyalogolnia a Nyugati pályaudvarra, miután kiderült, hogy a vonatukat a tudtuk nélkül kiállították a forgalomból.
A Facebookon számolt be arról egy utas, hogy péntek este a monori vonat megállt a semmi közepén, és a mozdonyvezető is távozott róla.
Az utas azt írta, a Nyugatiból elvileg 17.38-kor induló 2786-os monori személyvonatról van szó, amely késve indult, végül csak 18.20 körül, ám indulás után nem sokkal a vonat megállt a pályán a semmi közepén.
Az utasok ekkor egy idő után elkezdték keresni a személyzetet, de kiderült, hogy nincs kalauz a vonaton.
Amikor felhívták a MÁV információt, azt a tájékoztatást kapták, hogy nem lehetnek a 2786-os vonaton, mert azt kiállították a forgalomból, de kérdezzék meg a mozdonyvezetőt, vissza tudja-e vinni őket a pályaudvarra.
Ekkor kiderült, hogy a mozdonyvezetői fülkében sem volt már senki.
Az utasoknak ezután a rengeteg sín között kellett visszabotorkálnia a Nyugati Pályaudvarra, bár a vasúttársaság ügyfélszolgálatán ígéretet kaptak arra, hogy kiküldenek egy biztonsági őrt, aki majd visszakíséri őket az állomásra. A telefonban azt is mondták az utasoknak, hogy panaszt csak írásban lehet tenni.
Az üggyel kapcsolatban e-mailben kerestük a MÁV-ot, hogy megtudjuk, mi történt pontosan a vonattal, amint válaszolnak, beszámolunk róla.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.