A kormány újra megpróbálja beadni nekünk, de most sem igaz, hogy kötelező migránskvótát erőltetnének Magyarországra
 

A kormány újra megpróbálja beadni nekünk, de most sem igaz, hogy kötelező migránskvótát erőltetnének Magyarországra

Több helyen sántít, máshol pedig kifejezetten valótlan a kormány érvelése, mely szerint az unió menekültügyi reformcsomagja bevándorlóországot akarna csinálni Magyarországból. Kampánytémának azonban tökéletes lesz az európai parlamenti választások előtt, és végső soron még Soros Györgyöt is bele lehet keverni. Végigvettük, mit is vár pontosan az EU a kudarcot vallott menekültügyi rendszer reformjától, és mit kommunikál helyette a kormány.







„Ha az Orbán-rendszer nem omlik össze, akkor konszolidálódni fog
 

„Ha az Orbán-rendszer nem omlik össze, akkor konszolidálódni fog" – interjú Kalmár Melinda történésszel

A konszolidáció mindenképp erodálja a rendszert, de azzal jár, hogy előbb-utóbb mindenki involválódik, integrálódik, ha akarja, ha nem – mondta a hvg360-nak adott interjúban Kalmár Melinda történész, a Szegedi Tudományegyetem Jelenkortörténeti tanszékének tudományos főmunkatársa. De nem ez az egyetlen lehetséges forgatókönyv, vannak ennél sokkal radikálisabbak is. A történész arról is beszélt, milyen hatása lehet a népvándorlásnak, ettől milyen összeomlások várhatók, és min múlik a kilábalás hossza. Az interjú annak a cikksorozatnak a része, melyben arra keressük a választ, milyen lehet Magyarország 2050-re.

Windisch Judit Windisch Judit



Radar360: Kiemelkedően jól keres Rogán Antal
 

Radar360: Kiemelkedően jól keres Rogán Antal

Azért a honvédelmi miniszter verhetetlen. Putyin súlyos beismerést tett. Elhunyt az egyik legjobb amerikai író, Cormac McCarthy. Miért büntették 150 ezerre Pankotai Lilit? Gálvölgyi János hamarosan újra színpadra áll. Ez a Radar, a hvg360 reggeli hírösszefoglalója.

hvg360 hvg360


Gigantikus autópálya-bírságok: ennél lehúzásszagúbb hungarikum nincs
 

Gigantikus autópálya-bírságok: ennél lehúzásszagúbb hungarikum nincs

Aki külföldi rendszámú járművel mulaszt el autópálya-matricát venni Magyarországon, a magyar rendszámúakhoz képest két és félszeres bírságot kap, és a csekket nem is a magyar útdíjbeszedő, hanem egy németországi, de amúgy szintén magyar családi vállalkozás küldi. Az EU hiába hozott szabályokat épp az ilyen ügyek költségeinek csökkentésére, azok csak másutt működnek, nálunk valamiért nem. A külföldi hatóságok is ismerik a „magyar különlegességet,” de tehetetlenek ellene. Mégis vannak, akik felveszik a harcot a németországi magyar társasággal, és nyernek is.