Beindította az óvóhelybizniszt az atompara – fotók
 

Beindította az óvóhelybizniszt az atompara – fotók

A beszámolók szerint megnövekedett a kereslet az atombombabiztos óvóhelyek iránt azután, hogy az elmúlt hetekben eldurvulni látszott az atomtámadással fenyegetőző Észak-Korea és az Egyesült Államok vitája. Elsősorban a Csendes-óceán partvidékén élő amerikaiak tartanak egy esetleges nukleáris csapástól. Egy óvóhelyek gyártására és eladására szakosodott cég tulajdonosa a kaliforniai Montebellóban megmutatta, hogyan néz ki az egyik legtöbbet keresett termékük.

hvg.hu hvg.hu



Még nem Matolcsy Ádámé az Origo
 

Még nem Matolcsy Ádámé az Origo

A cégregiszterben egyelőre nincs nyoma a tulajdonosváltásnak, sőt Matolcsy Ádám vezérigazgató-helyettesi kinevezését is a korábbi tulajdonos, Száraz István írta alá.

hvg.hu hvg.hu






Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek
 

Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az utóbbi évtizedben. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mindinkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának. Íme három vállalkozási ötlet újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez.

HVG Extra Business HVG Extra Business






5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak
 

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ennyire még sosem pakolták meg a Waberer's kamionjait
 

Ennyire még sosem pakolták meg a Waberer's kamionjait

Az európai fuvarozási piac és a magyar gazdaság jó teljesítményének is köszönhető, hogy a Waberer's International Nyrt. két számjegyű árbevétel-növekedést ért el az idén az első fél évben – mondta Lajkó Ferenc, a fuvarozócég vezérigazgatója.

MTI MTI

A valóság vagy a fantázia szüli a jó sztorikat?
 

A valóság vagy a fantázia szüli a jó sztorikat?

„Hogy tud ez az író ilyen érdekes sztorikat kitalálni?” – csodálkozunk rá sokszor egy-egy jó könyvre, színdarabra vagy filmre. És tényleg, hogyan? Az író csak ül, esetleg pipázik a foteljében, miközben hosszú szakállát simogatja? Mert az író persze komoly férfi, és addig töri a fejét, amíg egyszer csak isteni szikraként ki nem pattan a fantáziájából egy jó történet. Vagy ez maga is csak hatásos mese volna? Hidas Judit írása.

HVG Extra Business HVG Extra Business