Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Az Est Media csaknem 900 millió forintos adósságának törlesztése érdekében tett utolsó kísérlete, az átváltoztatható kötvények kibocsátása is kudarcba fulladt, így értékesítenie kell Sziget-részesedését - írta a Napi Gazdaság csütörtökön.
A társaság közlése szerint nem sikerült elegendő előzetes szándéknyilatkozatot összegyűjtenie a kötvényjegyzéshez, így megválik a Sziget Kft-ben meglévő üzletrészétől.
A kétfordulós pályázat első fordulója akkor sikeres, ha a kínált ár meghaladja a 2 milliárd forintot. Ha ennyiért nem jelentkezik vevő, akkor a második fordulóban már 800 millió forintért elvihető a részesedés. A lap szerint a legvalószínűbbnek az tűnik, hogy a Sziget Kft. többi tulajdonosa veszi meg a pakettet.
Az Est Media így eddigi mérete töredékére zsugorodik, szinte az a garázscég lesz, ahonnan a Pesti Est felvásárlásakor elindult - igaz, hiteleitől is teljesen megszabadul - írta a Napi Gazdaság.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.