Tetszett a cikk?

Egyre több vállalat utaztatja munkatársait business osztályon a Travel Leaders Group felmérése alapján. A tendencia azonban nem mindenkire érvényes.

Kezd enyhülni a válság szorítása a cégeknél – vagy megunták a "nélkülözést" – megfordulni látszik ugyanis a spórolós trend. Míg ugyanis a 2008-as válság után a legtöbb vállalat igyekezett megnyirbálni utaztatási költségeit, és egyre kevesebben utaztak business osztályon, illetve szálltak meg ötcsillagos szállodákban, az amerikai Travel Leaders Group felmérése szerint mind jobban eleresztik a gyeplőt a vállalkozások – írja a turizmusonline.

A jelentés szerint idén már 3,5 százalékkal nőtt a luxus-, vagy exkluzív hotelekben megszálló kliensek aránya, míg az üzleti utak száma 4,6 százalékkal emelkedett a tavalyi számokhoz képest, azoknál az ügynökségeknél, ahol a forgalom legalább 11 százalékát teszik ki az első osztályú és üzleti utak. E tendencia nem érvényes minden vállalati dolgozóra, a legtöbb helyen csak a vezetőség kap prémium szolgáltatást az üzleti megbízatása mellé.

Közben több ügynökség is bővíti luxusszolgáltatásait. A United Airlines például prémium szlgáltatásait kiterjeszti a Los Angeles-New York, JFK reptér, és a San Francisco-JFK vonalakra. A prémiumosztállyal felszerelt repülőkön például 15 colos képernyők és bár várja az utasokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!