Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A BKK közlése szerint azért, mert azt a részt csak a 3-as metró felújítása után fogják felújítani.
Bár a napokban adták át a nyolc hónapon át csak óriási dugók leküzdése árán autózható Róbert Károly körutat, újabb lezárás jön majd a szakaszon – írja az atv.hu.
A Róbert Károly körút felújítása tavaly szeptemberben kezdődött, és a napokban, május 13-án fejeződött be. A nyolc hónapig tartó munkálatok 1,35 milliárd forintba kerültek.
Egy kétszáz méteres részt azonban kihagytak a felújításból: ez a Róbert Károly körút–Váci út kereszteződését érinti, illetve a csomópontba bevezető és onnan kivezető, nagyjából 100-100 méteres útszakaszt. Ezen a részen a járművek által "kivájt" nyomvonal változatlanul megvan, emellett számtalan kátyú éktelenkedik az ominózus szakaszon.
Az atv.hu megkérdezte a Budapesti Közlekedési Központtól, miért hagyták ki az említett részt, a válaszban pedig azt közölték:
A kérdéses útszakasz rekonstrukciója az M3-as metró felújítása után történik majd meg, ugyanis a szükséges metrópótlás idején a pótlóbuszok fogják használni azt, a buszok pedig a szokásosnál lényegesen jobban terhelik az útpályát. Emellett a metrófelújítással járó födém-szigetelési munkák is érintik majd az említett útszakaszt.
Vagyis a metrófelújítás után újabb lezárás és felújítás jöhet a Róbert Károly körúton.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
A Nemzetgazdasági Minisztériumnak elsőre nem sikerült teljesíteni a közérdekű adatigénylést.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
A cél a Kína számára kényes témák visszaszorítása volna az akadémiai diskurzusokban.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.