Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az Air France indít új fapados légitársaságot, amely európai és tengerentúli járatokat is tervez.
Az Air France francia légitársaság újabb diszkont légitársaságot hoz létre európai és tengerentúli útvonalakra, miután hétfőn megkapta a legjelentősebb pilóta szakszervezet, az SNLP hozzájárulását is. Az SNLP tagságának több mint 78 százaléka támogatja a projektet a közlemény szerint, a pilóták beleegyezése pedig elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a francia légitársaság egy újabb belső céget alapítson.
Az Air France ősszel tervezi az európai útvonalakon megindítani az új légitársaság járatait, 2018 nyarán pedig a tengerentúli útvonalakon, azzal a céllal, hogy a jelenleg deficites járatait meg tudja tartani és újakat is tudjon nyitni.
Az Air France jelenleg két fapados társaságot üzemeltet, a belföldi és európai útvonalakon közlekedő Hop!-ot és a Transaviát.
Az új fapados – átmenetileg a Boost nevet viselő – járatokon az Air France pilótái fognak dolgozni, változatlan munkakörülmények és javadalmazás mellett. A légikísérők azonban kevesebb fognak keresni, mint az Air France-járatokon dolgozók, és őket külön szerződtetik, hasonlóan a földi kiszolgáló személyzethez.
A Boost egyelőre 18 repülőgépet fog működtetni az európai és tízet a tengerentúli útvonalakon.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Borítékolható volt az Ukrajna csatlakozása elleni, a „nemzeti konzultációknál több, a népszavazásnál kevesebb” voksolás eredménye, amelynek nem csak a nemzet állítólagos egységének demonstrálása volt a célja, hanem a kampánygépezet éles tesztelése is.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Dr. Kincse Csongor arról beszélt, hogy nem kapott egyértelmű választ, amikor a munkába állásról érdeklődött.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni, továbbra is hatósági eszközökkel próbálja alacsonyabban tartani az árakat. De sikerült?
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.