Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Switch TV a fiatalokra fókuszál, a közéleti műsorokon kívül realityk, talk show-k és sorozatok is szerepelnek a kínálatban.
Távozása óta nem sokat lehetett hallani a TV2 volt vezérigazgatójáról, Simon Zsoltról. Az üzletember most interjút adott a Marketing & Media Online-nak, amelyből kiderül, hogy nem unatkozott az elmúlt időszakban, sőt: kiderült, hogy új tévécsatornát indított Kenyában.
Simon azt mondta, távozása után a szerződése értelmében sokáig nem dolgozhatott konkurens médiavállalatnál, ami eléggé leszűkítette a mozgásterét. Időközben lekötötte a veszprémi bisztró, amit még 2014-ben vásárolt, de közben is megkeresték innen-onnan, főként olyan vállalatok, amelyek Simon szerint „váltani szerettek volna a médiapiacon”.
Többen is szerették volna, hogy álljunk össze és fogjunk bele együtt valamilyen vállalkozásba, de igazából ez nem vonzott túlzottan
- mondta Simon. 2017 tavaszán aztán megkereste Gulyás János, a Wavemaker ügyvezetője,mert a Vöröskereszt svájci központjából befutott hozzájuk egy kérés. Szerettek volna ugyanis Kenyában egy kereskedelmi csatornát indítani és workshopot szerveztek Magyarországra, hogy össze tudjanak állítani egy televíziós koncepciót. Ehhez keresett a vállalat valaki olyant, aki ismeri a tévés piacot és így került Simon a képbe.
A Vöröskereszt végül átvette az elkészült koncepciót, majd felkérték a TV2 volt vezetőjét, hogy tanácsadóként vegyen részt a televíziós projekt előkészítésében. A Switch TV elsősorban a 18-34 éves korosztályra fókuszál, akik érdeklődnek a közélet iránt, és szeretik az olyan műsorokat, amelyek az ország problémáival foglalkoznak. A műsorkínálatban emellett vannak zenei műsorok, talk show-k, realityk, és saját gyártású sorozatok is.
Simon szerint a műsorok nagy része már képernyőn van, de még zajlik a dolgozók betanítása, így például élő adások még nincsenek.
Nagyon gyorsan indult el a tévé, hiszen januárban még egy alkalmazottunk sem volt, most pedig már 90-en vagyunk
- mondta Simon.
Az üzletember egyike volt azoknak, akik a TV2-t eladták Andy Vajna filmügyi kormánybiztosnak.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.