Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A koronavírus-járvány miatt a vendéglátósok az elmúlt négy hónapban 230 milliárd forinttal kevesebb bevételt könyvelhettek el, mint tavaly.
Az online pénztárgépek adatai szerint a vendéglátásban júniusban is esett a bevétel, 26 százalékkal költöttek kevesebbet náluk a vendégek a tavalyi évhez képest – írja a Blokkk.com. A cikk szerint a külföldi vendégek hiányoznak a vendéglátó egységekből.
Tavaly egyébként összesen 1 466 milliárd forint volt a vendéglátás éves bevétele, a járványhónapokban eddig annak a 16 százaléka, 230 milliárd forint veszett el.
Hónapokra lebontva ez úgy nézett ki, hogy:
Mindez máshogy megfogalmazva: a vendéglátós piac 25 százalékkal csökkent januártól májusig, úgy, hogy az év első két hónapjában még emelkedésről lehetett beszámolni.
A lap szerint a balatoni vendéglők még megúszhatják a nagy buktát, mivel kockázatos külföldre menni nyaralni (Orbán szerint több Balaton, kevesebb Adria), így a magyar vendégek pótolhatják a külföldi turistákat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.