szerző:
HVG Állásbörze
Tetszett a cikk?

2025 tavaszán, április 9–11. között rendezik meg a legnagyobb hazai hibrid (személyes és online) karrierfórumot, a HVG Állásbörzét. Új helyszín Buda szívében, több ezer képzett, nyelveket beszélő álláskereső élőben, több tízezer online. Néhány címszó a közelgő eseményről. Március közepéig még lehet standot foglalni. Ez várja a munkaadókat az állásbörzén.

A HVG Állásbörze 2007-es indulása óta az ország legnagyobb karrierrendezvénye. A szervezők idén is 5-7000 álláskeresőt várnak a helyszínen és közel 70 ezret az ezzel párhuzamosan futó online állásbörzén. A börze idén új helyszínre, modern, inspiráló környezetbe költözik. Munkaadók és jelöltek Buda legnagyobb kampuszfejlesztésének helyszínén, a MOM Park szomszédságában található Dr. Koltai Jenő Sportközpontban találkozhatnak egymással április 9–10-én, az ezzel párhuzamos online állásbörze egy nappal tovább, április 11-ig tart.

Miért éri meg munkaadóként saját standdal részt venni?

Az állásbörze az egyetlen fórum, amelyen munkaadó és álláskereső egy térben, élőben találkozik. Egy állásportálon feladott hirdetéssel ellentétben itt folyamatos a kommunikáció cég és jelölt között, sokkal több a lehetőség és eszköz egymás megismerésére.

Hogy mit ad konkrétan egy állásbörze a munkaadóknak? Íme öt előny.

  • Értékes célcsoportot lehet elérni. Az állásbörze látogatói köre továbbra is a diplomás, már dolgozó, gazdasági, pénzügyi, mérnöki, informatikai végzettséggel rendelkező, nyelveket beszélő fiatal munkavállalókra épül. Sokan még egyetemistaként látogatnak ki és keresik első munkahelyüket, esetleg szakmai gyakorlatukat. Akadnak karrierváltáson gondolkodók, ahogyan kékgalléros munkakörben technikusként dolgozók is. Közös bennük, hogy nyitottak, érdeklődők, már végeztek, vagy tanulmányaik befejezése előtt állnak, és keresik következő karrierállomásukat.
  • Akár órák alatt el lehet indítani a kiválasztást. Az állásbörze jelentősen felgyorsíthatja a toborzás-kiválasztás folyamatát. E-mailes és telefonos egyeztetések helyett személyesen szerezhet első benyomást egymásról jelölt és munkaadó. Az esélyes jelöltekkel pedig az előszűrés (például egy rapid interjú) akár a helyszínen, néhány óra alatt megtörténhet. Mindez jelentősen gyorsíthatja a folyamatot.
HVG
  • Munkáltatói márkát lehet építeni. Aki kreatív, és kihasználja a börze nyújtotta lehetőségeket, jól tudja építeni munkaadói márkáját. A standon elhelyezhetők plakátok, futhat videó, játékos feladatokkal bemutatható a cég, a munkatársak mindennapjai. Sőt, nagyszínpadi előadásokkal eljuttathatók a vállalat üzenetei például arról, miért jó náluk dolgozni, mit kínálnak a leendő kollégáknak. Az álláskeresőkben a cégről itt szerzett személyes élmények és jó benyomás általában hosszabb ideig megmarad, későbbi pályázatokat is elindíthat.
  • Kapcsolat építhető a célcsoporttal. A standoknál a jelöltekkel beszélgetve értékes visszajelzés gyűjthető, ami későbbi kampányokba is beépíthető: mi fontos számukra, hogyan látják a céget, milyen információra lenne még szükségük.
  • Online az egész országból lehet toborozni. Azok a munkaadó, amelyek a helyszín mellett az online térben is toboroznának, a személyessel párhuzamosan futó online állásbörzén több tízezer álláskeresőt érhetnek el az ország legkülönbözőbb részeiről. Itt az érdeklődők chaten kérdeznek, akár videóinterjúk is szervezhetők.

Érdemes ennek a toborzási eszköznek minél több előnyét kihasználni. Stand rendelése és bővebb információ az Állásbörze oldalán.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!