Megment minket az elmúlt napok nagy esője a brutális aszálytól?
Csak átmenetileg lélegezhetnek fel a kukoricával és napraforgóval foglalkozó termelők, a napokban érkező esők csak 1-2 heti túlélést biztosítanak az őszi betakarítású növényeknek.
Ehhez persze az kellett, hogy egy Levi’s-reklám kapja fel.
1991. márciusára a The Clash eredetileg 1982-ben megjelent Should I Stay Or Should I Go című száma hirtelen berobbant a brit listák élére. A siker titka az volt, hogy az akkor már majdnem évtizedes dalt a Levi’s használta fel a reklámjában.
A teljes dalt a The Clash így adta elő 1982 októberében New Yorkban, a Shea Stadionban:
Csak átmenetileg lélegezhetnek fel a kukoricával és napraforgóval foglalkozó termelők, a napokban érkező esők csak 1-2 heti túlélést biztosítanak az őszi betakarítású növényeknek.
A tárcavezető saját imázsa építésére használja a politikai tartalmú „családi” videókat.
A legutóbbi költözésének hasonló fogadtatása volt, de esküvője és a pelenka-ügy nagyobb vihart vert.
Ez az első eset, hogy egy észak-koreai disszidens keresetet nyújtson be a diktatúra, illetve a vezetője ellen.