Tetszett a cikk?

A paprikaügyre válaszul a cég reklámkampányt indít, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei kizárólag magyar paprikaőrleményt tartalmaznak.

A gyártó a paprikából készült ételízesítő brandek, a Piros Arany, az Erős Pista és az Édes Anna népszerűsítésére indított tévé kampányt, amelyben azt hangsúlyozza, hogy csakis magyar paprikából készülnek a termékek. A gyártó ezzel a néhány hete kirobbant botrányra kíván reagálni, amely során kiderült: az őrölt paprikából készült magyar termékek közül többet külföldről behozott, aflatoxinnal mérgezett őrleménnyel keverték. A kormány döntése miatt akkor lekerültek a polcokról az Univer-Product termékei is, annak ellenére, hogy a vizsgálatok után világossá vált, hogy azok nem tartalmaznak mérgező anyagot. A cég szerint az események súlyosan ártottak termékeik megítélésének, ezért „tűzoltó” jelleggel elkészítettek egy reklámfilmet.



(Kreatív Online)
Két új verzió is jöhet az Apple méregdrága szuperszemüvegéből

Két új verzió is jöhet az Apple méregdrága szuperszemüvegéből

Lezárul egy korszak a ChatGPT életében

Lezárul egy korszak a ChatGPT életében

Pályázati mutyi miatt kerülhetett veszélybe a pécsi Káptalan Kert koncertsorozat

Pályázati mutyi miatt kerülhetett veszélybe a pécsi Káptalan Kert koncertsorozat

20 éves adatvédelmi problémát javít a Google a Chrome böngészőben

20 éves adatvédelmi problémát javít a Google a Chrome böngészőben