A paprikaügyre válaszul a cég reklámkampányt indít, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei kizárólag magyar paprikaőrleményt tartalmaznak.

A gyártó a paprikából készült ételízesítő brandek, a Piros Arany, az Erős Pista és az Édes Anna népszerűsítésére indított tévé kampányt, amelyben azt hangsúlyozza, hogy csakis magyar paprikából készülnek a termékek. A gyártó ezzel a néhány hete kirobbant botrányra kíván reagálni, amely során kiderült: az őrölt paprikából készült magyar termékek közül többet külföldről behozott, aflatoxinnal mérgezett őrleménnyel keverték. A kormány döntése miatt akkor lekerültek a polcokról az Univer-Product termékei is, annak ellenére, hogy a vizsgálatok után világossá vált, hogy azok nem tartalmaznak mérgező anyagot. A cég szerint az események súlyosan ártottak termékeik megítélésének, ezért „tűzoltó” jelleggel elkészítettek egy reklámfilmet.



(Kreatív Online)
Így reagálta le Karácsony a harsogó cirkuszi indulót - videó

Így reagálta le Karácsony a harsogó cirkuszi indulót - videó

Jemenből szóltak, hogy Irán újabb támadást tervez a szaúdiak ellen

Jemenből szóltak, hogy Irán újabb támadást tervez a szaúdiak ellen

Elnézést kért az amerikai hadsereg, amiért azzal viccelődtek, hogy lebombázzák az ufóhívőket

Elnézést kért az amerikai hadsereg, amiért azzal viccelődtek, hogy lebombázzák az ufóhívőket

Jesse Pinkman visszatér a Breaking Bad-film új előzetesében

Jesse Pinkman visszatér a Breaking Bad-film új előzetesében

Budapesti középiskolák vannak a legjobbak között

Budapesti középiskolák vannak a legjobbak között

“A néppártiak többsége felfogta, hogy a Fidesz támadása a Néppártot gyengíti”

“A néppártiak többsége felfogta, hogy a Fidesz támadása a Néppártot gyengíti”