Tetszett a cikk?

A paprikaügyre válaszul a cég reklámkampányt indít, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei kizárólag magyar paprikaőrleményt tartalmaznak.

A gyártó a paprikából készült ételízesítő brandek, a Piros Arany, az Erős Pista és az Édes Anna népszerűsítésére indított tévé kampányt, amelyben azt hangsúlyozza, hogy csakis magyar paprikából készülnek a termékek. A gyártó ezzel a néhány hete kirobbant botrányra kíván reagálni, amely során kiderült: az őrölt paprikából készült magyar termékek közül többet külföldről behozott, aflatoxinnal mérgezett őrleménnyel keverték. A kormány döntése miatt akkor lekerültek a polcokról az Univer-Product termékei is, annak ellenére, hogy a vizsgálatok után világossá vált, hogy azok nem tartalmaznak mérgező anyagot. A cég szerint az események súlyosan ártottak termékeik megítélésének, ezért „tűzoltó” jelleggel elkészítettek egy reklámfilmet.



(Kreatív Online)
Kíváncsi, hogy készíti Stanley Tucci a csülkös borsólevest? Íme a színész receptje!

Kíváncsi, hogy készíti Stanley Tucci a csülkös borsólevest? Íme a színész receptje!

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI

Ahány táj, annyi szokás: újév-köszöntő hiedelmek a világban a szőlőszemtől a kristálygömbig

Ahány táj, annyi szokás: újév-köszöntő hiedelmek a világban a szőlőszemtől a kristálygömbig

Óriási baki: idő előtt kiderült a TV2 Házasság első látásra című műsor végeredménye

Óriási baki: idő előtt kiderült a TV2 Házasság első látásra című műsor végeredménye