szerző:
hvg.hu

Az Addict blog - olvasói szavazatai alapján - idén is kiosztotta az év legjobb és legrosszabb reklámjáért járó díjakat.

Az ötödik legmagasabb pontszámot holtversenyben két bank egymásra kicsit hasonlító kampánya kapta, hiszen az OTP dumaszínházas fellépői és az Axa beugrós reklámfilmjei jellegükben azért nem állnak olyan messze egymástól - írja a blogger. A negyedik helyre a hazafias Soproni film futott be, a Sziget fesztivál dárrenbézes dudorgása pedig a dobogó harmadik fokára volt elég - olvasható az Addict blogon. A blogger meglepetésére a közönség a lista második helyére a Hegyalja fesztivál Nagy Feróra épülő reklámfilmjeit szavazta be. A 2009-es év legjobb reklámja az olvasók szerint egy társadalmi célú kampány, a Médiaunió Nincs de! sorozata lett. Bár a kampány már elég régen, közvetlenül az év elején futott, érdemes feleleveníteni az emlékeinket, hiszen ezek megérdemlik az elismerést - írja a blogger. Ha kíváncsi a teljes listára és a szpotok linkjeire, kattintson!
Új tarifákat vezetett be a Telenor, itt találja, melyikben mi van

Új tarifákat vezetett be a Telenor, itt találja, melyikben mi van

Mibe szólhat bele Karácsony? Megnéztük, mi tartozik hozzá, és mi a kormányhoz Budapesten

Mibe szólhat bele Karácsony? Megnéztük, mi tartozik hozzá, és mi a kormányhoz Budapesten

Tarlós: "Lehet sok mindent mondani, de nem érdemes mesélni"

Tarlós: "Lehet sok mindent mondani, de nem érdemes mesélni"

Halálra gázoltak egy gyalogost Gyöngyösön

Halálra gázoltak egy gyalogost Gyöngyösön

Másfél év után válik Nacsa Olivér

Másfél év után válik Nacsa Olivér

Patkányok randalíroznak a tokiói utcákon (videó)

Patkányok randalíroznak a tokiói utcákon (videó)