szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog - olvasói szavazatai alapján - idén is kiosztotta az év legjobb és legrosszabb reklámjáért járó díjakat.

Az ötödik legmagasabb pontszámot holtversenyben két bank egymásra kicsit hasonlító kampánya kapta, hiszen az OTP dumaszínházas fellépői és az Axa beugrós reklámfilmjei jellegükben azért nem állnak olyan messze egymástól - írja a blogger. A negyedik helyre a hazafias Soproni film futott be, a Sziget fesztivál dárrenbézes dudorgása pedig a dobogó harmadik fokára volt elég - olvasható az Addict blogon. A blogger meglepetésére a közönség a lista második helyére a Hegyalja fesztivál Nagy Feróra épülő reklámfilmjeit szavazta be. A 2009-es év legjobb reklámja az olvasók szerint egy társadalmi célú kampány, a Médiaunió Nincs de! sorozata lett. Bár a kampány már elég régen, közvetlenül az év elején futott, érdemes feleleveníteni az emlékeinket, hiszen ezek megérdemlik az elismerést - írja a blogger. Ha kíváncsi a teljes listára és a szpotok linkjeire, kattintson!
Rihanna sosem látott szülés utáni fotóival ünnepelte a nőnapot

Rihanna sosem látott szülés utáni fotóival ünnepelte a nőnapot

Kövér ismét lecsapott: hétmilliós bírságot szabott ki Hadházyra az Orbán elleni trollkodásért

Kövér ismét lecsapott: hétmilliós bírságot szabott ki Hadházyra az Orbán elleni trollkodásért

43 súlyos hibát találtak az Androidban – most javították őket, de van, amit a már a hatóságok is kihasználtak telefonok feltörésére

43 súlyos hibát találtak az Androidban – most javították őket, de van, amit a már a hatóságok is kihasználtak telefonok feltörésére

Donald Trump szerint négy vásárlója is lehet a TikTok amerikai üzletágának

Donald Trump szerint négy vásárlója is lehet a TikTok amerikai üzletágának