szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online Marketing blog szerzője bemutatja, miért nem működik Magyarországon az interneten keresztül történő, területi alapú célzott hirdetés.

A kisvállalkozások jelentős része területileg erősen korlátozott helyen működik. A hazai internet felépítése viszont olyan, hogy az azonosításra használt IP címek nem területi alapon kerülnek kiosztásra. Így aztán hiába van ilyen eszköz a Google AdWords-ben, a valóság az, hogy nincs semmi haszna" - írja Berényi Konrád. A részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.

Rákaptak a magyar fiatalok a mesterséges intelligenciára

Rákaptak a magyar fiatalok a mesterséges intelligenciára

Elkapták a férfit, aki nyolc autót tört fel egymás után

Elkapták a férfit, aki nyolc autót tört fel egymás után

A vasutasok szerint már csak úgy tudnának sztrájkolni a MÁV-nál, ha Lázár János megrendelné

A vasutasok szerint már csak úgy tudnának sztrájkolni a MÁV-nál, ha Lázár János megrendelné

Újabb videón bukkant fel a kis Chevrolet Matiz, amelyik vadnyugati módon közlekedik – videó

Újabb videón bukkant fel a kis Chevrolet Matiz, amelyik vadnyugati módon közlekedik – videó