szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online Marketing blog szerzője bemutatja, miért nem működik Magyarországon az interneten keresztül történő, területi alapú célzott hirdetés.

A kisvállalkozások jelentős része területileg erősen korlátozott helyen működik. A hazai internet felépítése viszont olyan, hogy az azonosításra használt IP címek nem területi alapon kerülnek kiosztásra. Így aztán hiába van ilyen eszköz a Google AdWords-ben, a valóság az, hogy nincs semmi haszna" - írja Berényi Konrád. A részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

Videó: Nem értékelte a lakossági Lada-driftet a rendőrség – hat hónap eltiltás járt érte

Videó: Nem értékelte a lakossági Lada-driftet a rendőrség – hat hónap eltiltás járt érte

Mi a nulladik lépés, ha felfáztál?

Mi a nulladik lépés, ha felfáztál?

Megállt a Giro mezőnye Rómában, amikor a pápa kiment fogadni őket

Megállt a Giro mezőnye Rómában, amikor a pápa kiment fogadni őket