szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Elsősorban kommunikálásra, pontosabban párbeszédre a lehetséges vevőinkkel, lehetséges partnereinkkel. Arra való, hogy a véleményüket befolyásoljuk, ha lehet, minél pozitívabb irányba. Megtehetjük, hogy javítjuk a cégünk megítélését, végső soron a brand értékét. Például erre való az SMO - olvasható a blogon. Részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.
hvg.hu Napi merítés

Mennyi regisztrációval twitterezzünk?

Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Az eredetileg kiválasztott hotel nem érti, miért Tiborcz szállodájában kötött ki tavaly az uniós csúcsra érkező finn küldöttség

Az eredetileg kiválasztott hotel nem érti, miért Tiborcz szállodájában kötött ki tavaly az uniós csúcsra érkező finn küldöttség

A magyar vásárlóknak még olcsóbbak lehetnek az olcsó kínai áruk, az amerikaiak viszont hoppon maradnak

A magyar vásárlóknak még olcsóbbak lehetnek az olcsó kínai áruk, az amerikaiak viszont hoppon maradnak

7 dolog, ami tönkreteheti a veséjét – de ha figyel rájuk, egészségesebb lehet

7 dolog, ami tönkreteheti a veséjét – de ha figyel rájuk, egészségesebb lehet

Május 31-e után jön a Sparnál a B terv, ha addig nem vezeti ki a kormány az árréssapkát

Május 31-e után jön a Sparnál a B terv, ha addig nem vezeti ki a kormány az árréssapkát