szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Elsősorban kommunikálásra, pontosabban párbeszédre a lehetséges vevőinkkel, lehetséges partnereinkkel. Arra való, hogy a véleményüket befolyásoljuk, ha lehet, minél pozitívabb irányba. Megtehetjük, hogy javítjuk a cégünk megítélését, végső soron a brand értékét. Például erre való az SMO - olvasható a blogon. Részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.
hvg.hu Napi merítés

Mennyi regisztrációval twitterezzünk?

Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Toplista: Magyarországon ezek a legnépszerűbb új villanyautók

Toplista: Magyarországon ezek a legnépszerűbb új villanyautók

Az én hetem: Péterfy Gergely a Tüzes Mezőkön sétál és pacalt ebédel Nápolyban 

Az én hetem: Péterfy Gergely a Tüzes Mezőkön sétál és pacalt ebédel Nápolyban 

Az MSZP szerint 13 milliárd forintos veszteség keletkezett a Vodafone-adásvételkor

Az MSZP szerint 13 milliárd forintos veszteség keletkezett a Vodafone-adásvételkor

Egy Ferrari volt itthon a gyorshajtási csúcstartó tavaly

Egy Ferrari volt itthon a gyorshajtási csúcstartó tavaly