szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Elsősorban kommunikálásra, pontosabban párbeszédre a lehetséges vevőinkkel, lehetséges partnereinkkel. Arra való, hogy a véleményüket befolyásoljuk, ha lehet, minél pozitívabb irányba. Megtehetjük, hogy javítjuk a cégünk megítélését, végső soron a brand értékét. Például erre való az SMO - olvasható a blogon. Részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.
hvg.hu Napi merítés

Mennyi regisztrációval twitterezzünk?

Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Egymillió lépés és egy üzlet a radar alatt│Elvitelre

Egymillió lépés és egy üzlet a radar alatt│Elvitelre

Eddig még sosem látott, olcsó telefon jöhet a Samsungtól, ráadásul a vártnál korábban

Eddig még sosem látott, olcsó telefon jöhet a Samsungtól, ráadásul a vártnál korábban

Miért nem hatékony motivációs eszköz a félelem?

Miért nem hatékony motivációs eszköz a félelem?

Xabi Alonso lesz a Real Madrid vezetőedzője

Xabi Alonso lesz a Real Madrid vezetőedzője