Azzal érvel, hogy a valódi társadalmi változásokhoz fegyelmezett közösség és mély, bizalmi alapon szerveződő személyes emberi kapcsolatok szükségesek, ellentétben a Facebook- és Twitter-közösségek laza és horizontálisan szerveződött kötelékeivel. A laza kötelékek persze nagyszerűek új ötletek megosztására, ihletnyerésre, interdiszciplináris együttműködésre, elősegítik a kereslet és a kínálat találkozását a legkülönbözőbb ügyekben, a csontvelődonoroktól a valódi vásárlókig. A komolyabb személyes kockázattal járó társadalmi szerepvállalást azonban jellemzően nem a közösségi oldalak többé-kevésbé személytelen kapcsolatai inspirálják - írja a blog szerzője. A teljes bejegyzést elolvashatja a DBP blogon.
A közösségi média nem váltja meg a világot?
Malcolm Gladwell, a The New Yorker befolyásos újságírója hétfői cikkében kétségbevonja a Facebook- és Twitter-közösségeknek tulajdonított befolyást - olvasható a DBP blogon.
