Dél-Afrika százmillió dollárt kap a FIFA-tól
A Liverpool eladása körül hatalmas botrányok vannak
Régóta húzódik az angol Premier League egyesület eladása. Az amerikai tulajdonosok és az angol igazgatótanács különböző állásponton vannak, két kontinens tárgyalótermeiben folynak a bírósági perek - olvasható a Sportsmarketing blogon.
A Bundesliga szétosztja a világbajnokság nyereségét
A 36 német első- és másodosztályú csapat részesedést kap az ország labdarúgó szövetsége által a nyáron megrendezett dél-afrikai világbajnokságon szerzett profitból - olvasható a Sportsmarketing.hu oldalon.
A meglőtt togói kapus 100 ezer dollárt kap a FIFA-tól
Tíz hónap várakozás után Kodjovi Obilale 100 ezer dollár adományt kap a Nemzetközi Labdarúgó Szövetségtől - olvasható a Sportsmarketing.hu oldalon.
Az új Feyenoord-stadion lehet a környezetvédelem bajnoka
Az Eneco, a holland energiavállalat által végzett kutatás szerint a Feyenoord új stadionja lehet a leginkább környezetbarát komplexum Európában. A gyors technikai fejlődésnek köszönhetően a 2017-re tervezett átadásig akár a teljes önellátóság is elérhető lesz az energiafelhasználás terén - olvasható a Sportsmarketing blogon.
Sikeresen cserélt gazdát a Liverpool
Hosszú, bonyodalmakkal tarkított értékesítési procedúrát követően cserélt gazdát a Premier League-ben szereplő patinás múltú Liverpool - olvasható a Sportsmarketing oldalon.
Elstartolt a gólöröm-szépségverseny
A Burger King szponzori megállapodást kötött a spanyol bajnoksággal: díjazzák a szurkolók szavazatai alapján legeredetibbnek ítélt gólünneplést - olvasható a Sportsmarketing oldalon.
Bemutatták a 2011-es BL-döntő logóját
Az UEFA saját dizájnt készíttetett a 2011-es Bajnokok Ligája döntő számára, amelyet a mérkőzés helyszínén, a londoni Wembley stadionban mutatott be ünnepélyes keretek között - olvasható a Sportsmarketing blogon.