Az elképzelések szerint a szörnyvasutat 1950-ben kezdték volna el megépíteni, és a teljes kiépültsége esetén behálózta volna a Harmadik Birodalom teljes területét, beleértve a Szovjetuniótól addigra már elhódított részeket is. Az ukrán gabona, a kaszpi-tengeri kőolaj, az uráli érc mind-mind a Breitspurbahn kilométernyi hosszúságú szerelvényein jutott volna el a birodalom fővárosába, az egykori Berlin helyén megépült monumentális Germániába. Érdekesség, hogy az egyik fővonal érintette volna Budapestet is. A teljes bejegyzést elolvashatja a Gépnarancs oldalon.
Szupervasutat szeretett volna Hitler
Fritz Todt ex-építésznek grandiózus ötlet pattant ki a fejéből: minden addiginál nagyobb vasúthálózatról fantáziált - olvasható a Gépnarancs oldalon.

Három méteres nyomtávú pályákon, 6-7 méter széles, 8-10 méter magas és majd 90 méter hosszúságú mozdonyok továbbították volna gigászi méretű, kilométernyi hosszúságú szerelvényeiket akár 250 km/órás sebességgel. A részletek kidolgozásával és a majdani fejlesztések koordinálásával a német birodalmi vasút, a Reichsbahn müncheni részlegét bízták meg.
Trump gyorsít: 10-12 napot ad Putyinnak a harcok leállítására
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
A gombák összeesküvéséből ezúttal nem világvége lesz, és még a zombik sem támadnak
Ismerős cég gyártotta a Voks 2025 szavazólapjait több mint 350 millió forintért
„A gazdaság normális állapota, hogy soha sincs egyensúlyban” – iráni-francia professzor elemzi Kornai János zseniális felismeréseit
Durva dolgok derültek ki egy svájci bankról, miután újranyitotta a holokausztáldozatok ügyét egy zsidó milliárdos
Rottyon van a magyar társadalom, hova meneküljünk a politikai gyűlöletkeltés elől?
Majka vasárnapi bejegyzése lett az elmúlt évek legnépszerűbb magyar Facebook-posztja
Szabad Európa: Távozott a V-Híd vezérigazgatója, vannak, akik e mögött Lázár Jánost sejtik
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.