szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Armani talán a leginkább várt márka volt Budapesten, 35 év alatt gyakorlatilag a semmiből vált legendává Giorgio...

Az Armani talán a leginkább várt márka volt Budapesten, 35 év alatt gyakorlatilag a semmiből vált legendává Giorgio Armani neve és birodalma. A 75 éves tervező halad a korral, kényes ízlését az öltözködés mellett telefon, hotelek, éttermek, szépségápolási cikkek létrehozására is használja, az internetet is ügyesen bánik és még blogot is ír időnként.

Kortalan design

Az Armani öltöny-kosztüm gyakorlatilag a siker szimbólumává vált, a húsz évvel ezelőtti darabok a mai napig megállják a helyüket, ez pedig a “fast fashion” mai világában nem kis eredmény. Az Armani által tervezett ruhák és egyéb holmik talán legjellemzőbb tulajdonsága a tisztaság és a lehető legpozitívabb értelemben vett egyszerűség, ennek is köszönhető az értékállóság.

Aki feltűnésre vágyik, az inkább máshol keresgéljen, bár bizonyos esetekben már sajnos az Armani is beadta a derekát és kihozott hatalmas márkanévvel, logóval ellátott termékeket, de még mindig nem ez a jellemző. Számtalan filmből ismerhetjük a márkát és bár nincs ilyen statisztika, de nem csodálkoznánk, ha az összesített vörösszőnyeges megjelenések között első helyen állna. A 2009-es Oscar-díj átadón például Anne Hathaway Armani Privé ruhája talán az egyik legszebb darab volt a felvonultatott műalkotások között.

Az Armani cégcsoport számos márkából áll, a különböző stílusú és minőségű ruhák és kiegészítők mellett létezik Armani Hotels, a L'Oreallal közös Armani Cosmetics (az arcápoló és smink termékeket, valamint a parfümöket a Mammut II-ben található standon találhatjuk meg teljes választékban) és az Armani Casa, amely lakberendezéssel foglalkozik.

A budapesti üzlet méltó a mesterhez, csillogó fekete burkolat, minden irányban hatalmas terek, és persze tükrök kápráztatják el a vásárlókat. A kínálat a szomszéd üzletekhez képest szélesebb, cipők, ruhák, kiegészítők között válogathatnak a hölgyek és az urak. Az egyszerű pamut fehérneműtől az estélyi ruhákig terjed a választék, az árak is ennek megfelelőek, pár ezer forinttól a milliós nagyságrendig. A hét Armani brandből elsősorban az Emporio Armani kollekcióit találjuk meg az Andrássy úton, de az Armani Jeans és sportos EA7 vonal legújabb modelljei is feltűnnek a polcokon. A személyzet professzionális és kedves, nem csak a saját termékeikhez értenek, de a versenytársakat is figyelemmel kísérik. A divatüzlet szomszédságában pedig vásárlás előtt, után vagy akár helyett megpihenhetünk egy kávé, koktél, esetleg egy teljes étkezés erejéig, az Armani Caffét kipróbáltuk és hozza a minőséget.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!