A Puma vezérigazgatója, Bjørn Gulden a mai nap folyamán bejelentette: amióta Rihanna lett a sportmárka arca, azóta a második negyedévben 7,5%-kal nőttek a bevételeik, első sorban a növekvő cipőeladásoknak köszönhetően. A nyolcszoros Grammy-díjas énekesőt 2014-ben szerződtette hosszú távon a német vállalat kreatív igazgatóként, a női kollekció felelőseként, illetve a márka arcaként.

Rihanna leginkább a színek és a stílusok kiválasztásában, illetve a főbb stratégiai csapásirányok kijelölésében működik együtt a tervező csapattal. Az, hogy a barbadosi szépség mit tud letenni az asztalra, igazán a következő féléves periódusban fog kiderül, amikor a Puma piacra dobja az első, Rihanna inspirálta első kollekciót. Az énekesnő saját tervezésű kollekciójára viszont várni kell 2016-ig.