Az utóbbi időben a Benetton mintha visszavonult volna, legalábbis a divat szempontjából, de mindig is nagyra értékeltük a provokatív jellegű, ám kreatív reklámkampányait. A cég -enyhén szólva is - szociálisan érzékenyen gondolkodik, s így nem szégyell beszélni a nemi hovatartozások, a vallások különbözőségeiről, vagy a brutalitásról. Most sincs ez másképp az idei UNHATE kampányukkal, aminek a központi témája a csók, mint a szerelmesek közti leguniverzálisabb szimbólum.
A kampány célja, hogy a különböző kultúrák, vallások közeledjenek egymáshoz és ezzel segítve egymás motivációinak békésen megértését és elfogadását. A kampány még csak a héten indult, de a Vatikánnál már kicsapta a biztosítékot a plakátsorozat egyik darabja, a csókolózó Benedek Pápáról és Ahmed Mohamed el-Tayebről, amit mára le is tiltottak.





