szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Minden évben rendeznek efféle felkészítést, amely a hudsoni csoda után különösen aktuálissá vált. A Travelline beszámolója a magyar gyakorlatról.

2008-at a légiközlekedés legbiztonságosabb éveként emlegetik annak ellenére, hogy ekkor is számos repülőgép baleset történt. Az egyik legemlékezetesebb talán a tavaly decemberi csodaként emlegetett New York-i kényszerleszállás, amikor a US Airways repülőgépe nem sokkal a felszállás után madarakkal ütközött és a Hudson folyóba zuhant. A kapitány bravúrja volt, hogy a repülőgépet egyben tette le a vízre, de az, hogy az összes utast sértetlenül ki tudták menteni a vízen lebegő repülőgépből már a légiutas-kísérők érdeme. A nemzetközi előírásoknak megfelelően minden légiutas-kísérőnek évente részt kell vennie ún. vízimentési gyakorlaton, melyet a Malév ma délelőtt szervezett legjobb légiutas-kísérői részvételével a sajtó számára. Erről szóló beszámolónkat a travelline.hu oldalán olvashatják.     


MTI Itthon

HVG: Malév-katasztrófák titkolt dokumentumai

Bohózatba illő indoklásokkal tér ki a légügyi hatóság az elől, hogy kiadja a levéltárnak azokat az iratokat, amelyek a legtitokzatosabb Malév-katasztrófák tisztázását segítenék – derül ki a HVG legfrissebb számából.

Mégis hogyan ütközhet össze egy utasszállító repülő egy katonai helikopterrel? Sok a kérdés a washingtoni baleset körül

Mégis hogyan ütközhet össze egy utasszállító repülő egy katonai helikopterrel? Sok a kérdés a washingtoni baleset körül

Miniatomerőművet építhet Európa, és nem is akárhol: a Holdon

Miniatomerőművet építhet Európa, és nem is akárhol: a Holdon

Fejenként majdnem 10 milliárddal hitelezik az államot: a szerencsés 13-akra most aztán tényleg hullik a pénzeső

Fejenként majdnem 10 milliárddal hitelezik az államot: a szerencsés 13-akra most aztán tényleg hullik a pénzeső

Az 1970-es évek „itt úgysem változik semmi” korát idézi a Katona új darabja

Az 1970-es évek „itt úgysem változik semmi” korát idézi a Katona új darabja