szerző:
kadarm
Tetszett a cikk?

Egy brit üzletember fejéből pattant ki az ötlet, hogy ha a TripAdvisor lehetőséget ad a vendégek számára, hogy megoszthassák egymással tapasztalataikat a vendéglátóhelyekről, akkor a szállodák számára is hasznos lehet egy szakmai fórum a nemkívánatos vendégekről.

A Guestscan nevet viselő oldal (magyarul talán a "vendégfigyelő" kifejezés illene rá leginkább) koncepcióját egy Neil Campbell nevű bristoli üzletember dolgozta ki, aki főképp a kisebb fogadókra gondolva dobta piacra saját ötletét.

A világ minden országában, így Angliában is gondot okoz a szállodák számára az a vendég, aki nem tiszteli a helyet, ahol szobát foglal. Egy lerángatott függöny a zuhanyzóban, néhány ellopott törölköző vagy evőeszköz, éjszakai hangoskodás, balhézás a személyzettel - az ilyen problémákat a nagyobb helyek jól kezelik, de egy kisebb fogadó esetében már komoly károkat is okozhat a rosszabb típusú vendég.

Neil Campbell szerint ezért van szükség a Guestscan szolgáltatására, amely zárt szakmai közösség, így nem kell félni attól, hogy a személyiségi jogok sérülnek. Ha valakit egy szálloda jelent a feketelistára, azt azonnal értesítik, így lehetősége van megvédenie magát, de a vendéglátóhelyek könnyebben eldönthetik, hogy a kényes múltú vendég foglalására igent mondanak-e.

A folytatáshoz ide kattintson!

L. Simon László, az Ismerős Arcok frontembere és az EDDA billentyűse is kapott állami díjat március 15-e alkalmából

L. Simon László, az Ismerős Arcok frontembere és az EDDA billentyűse is kapott állami díjat március 15-e alkalmából

Íme a Toyota parányi új villanyautója

Íme a Toyota parányi új villanyautója

Megint előkerült, hogy újra vizsgázzanak autóvezetésből a 70 év felettiek

Megint előkerült, hogy újra vizsgázzanak autóvezetésből a 70 év felettiek

A függetlenségpárti ellenzék nyerte a grönlandi választásokat

A függetlenségpárti ellenzék nyerte a grönlandi választásokat