szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Greenlight technológiai cég szerint 6:1 arányban a fanyalgókhoz képest többségben vannak azok, akik örömmel...

A Greenlight technológiai cég szerint 6:1 arányban a fanyalgókhoz képest többségben vannak azok, akik örömmel, izgatottan várják az április 29-i menyegzőt.
Márciusban és áprilisban 158 ezer beírást számláltak az esküvővel kapcsolatban az online világban, ennek 38 százaléka - közel 61 ezer bejegyzés - az utóbbi hét nap termése. A legkisebb érdeklődés a YouTube és a Facebook oldalán mutatkozik, ezt felülmúlja a Twitter, és jóval nagyobb a kedv az internetes hírforrások blogbejegyzéseit illetően is. 
A legnépszerűbb témákat - találgatásokat - Kate Middleton menyasszonyi ruhája, a vendéglista és a nászajándékok szolgáltatják.  A londoni királyi esküvő a YouTube videomegosztó portálon és a Twitter mikroblogoldalon is látható lesz, becslések szerint kétmilliárd ember követi majd nyomon a menyegzőt a képernyők előtt.
A tinédzserek fele szerint ártalmas a közösségi média a korosztályukra

A tinédzserek fele szerint ártalmas a közösségi média a korosztályukra

Megköszönte a türelmüket, mire kinevették Nagy István minisztert a dögkút miatt paprikás hangulatban lévő bábolnaiak

Megköszönte a türelmüket, mire kinevették Nagy István minisztert a dögkút miatt paprikás hangulatban lévő bábolnaiak

Teljesen átalakítanák az amerikai külügyminisztériumot

Teljesen átalakítanák az amerikai külügyminisztériumot

Karácsony kezdeményezi a Budapest Brand Zrt. megszüntetését

Karácsony kezdeményezi a Budapest Brand Zrt. megszüntetését