szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Valójában nem az autóval való érintkezés, hanem az iránta érzett vágy áll a reklám középpontjában, hiszen a modell...

Valójában nem az autóval való érintkezés, hanem az iránta érzett vágy áll a reklám középpontjában, hiszen a modell, Jessica Stam legyőz minden akadályt, hogy végre hozzásimulhasson az ezüst színű Mercedeshez. A feszülős ruhában és magassarkúban végzett gyakorlatok nem semmik, de a reklám nem túl eredeti, hiszen nagy hagyománya van annak, hogy a járműveket a vágy tárgyaként ábrázolják.

Ezek az év leginnovatívabb kütyüi a világ egyik legbefolyásosabb dizájnmagazinja, a Dezeen szerint

Ezek az év leginnovatívabb kütyüi a világ egyik legbefolyásosabb dizájnmagazinja, a Dezeen szerint

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Libanonban értettem meg, hogyan durvulhatott be ennyire a Közel-Kelet - Földes András videója

Libanonban értettem meg, hogyan durvulhatott be ennyire a Közel-Kelet - Földes András videója

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?