szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sex sells. A marketingesek alaptörvényének egyik paragrafusát a hirdetők néha szó szerint veszik. Összegyűjtöttünk öt hirdetést, amely orgazmussal próbálja vonzóvá tenni a portékát.

Kéjes sikolyok, vonagló testek, fülledtség. Kutyával, babával és szexszel bármit el lehet adni, ez utóbbit néhány hirdető pedig véresen komolyan veszi. Legutóbb a Foot Locker sportszermárka rukkolt elő egy orgazmusos klippel, melyből kiderül: a cipőbe bújás maga a csúcs. Az erotikus élményt illusztráló reklámfilm érdekessége, hogy talán elsőként a férfiak orgazmusára is koncentrál.

A női orgazmus ugyanis sokkal izgalmasabb témának bizonyult eddig. Mi szükség a férfira, ha a vágyott állapotot egy samponnal is el lehet érni?

A hajápoló-márka egész sorozatot készített a kéjes szpotból, megjelenik az irigy szomszéd néni és a frusztrált légiutas is, akik mind ugyanazt akarják: orgazmust, ha más nem, a sampon segítségével. De a kívánatos állapot nemcsak külsőleg érhető el, 2007-ben egy teát reklámozó kisfilm is készült, mely elfogyasztva a csúcsra juttat.

Spanyolországban a politikusok sem voltak prűdek felhasználni a receptet. A 2010-es választások alkalmával a szocialista párt kampányfilmjében a lelkes voksoló eljut az orgazmusig, méghozzá a választóhelyiségben.

A leghitelesebb orgazmusos reklám mégis az, melynek tárgya valóban a szex. A Durex egyik termékét reklámozza a nők kéjének bemutatásával.

Mit tegyünk egy idegen test lenyelése esetén?

Mit tegyünk egy idegen test lenyelése esetén?

Németország kiszolgáltatottabb Trumpnak, mint hittük, és ez Magyarországnak is rossz hír

Németország kiszolgáltatottabb Trumpnak, mint hittük, és ez Magyarországnak is rossz hír

Ájurvéda gyógyító képzéseket több magyar egyetem is kínál, de az igazi tudásért Indiába kell menni

Ájurvéda gyógyító képzéseket több magyar egyetem is kínál, de az igazi tudásért Indiába kell menni

Megtakarításaink kezelését különösen most érdemes szakértőkre bízni!

Megtakarításaink kezelését különösen most érdemes szakértőkre bízni!