szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyáron tele volt a sajtó azzal, hogy elefánttal forgattak egy spanyol reklámfilmet a Kálvin téren. A végeredmény szürreálisabb, mint gondolnánk - írja az Urbanista blog.

Megtalálta a nyáron forgatott elefántos spanyol reklámfilmet az Urbanista blog: a filmecskét egy vakokkal foglalkozó spanyol civil szervezetnek, az ONCE-nek forgatták, amely 2011. november 11-e alkalmából 11 millió eurót, valamint 11-szer egymillió eurót sorsolt ki saját lottójátékában.

Az Algún dia, vagyis "Egy nap" címet viselő reklámfilm az emberek vágyait idézi fel, mikor felteszi a kérdést: hányszor mondtad már, hogy egy napon majd a tenger mellett fogsz élni, több időt töltesz a gyerekeiddel, megismersz más kultúrákat is és elolvasol egy halom könyvet?

Történelmi csúcsra jutott a magyar lakosság eladósodottsága

Történelmi csúcsra jutott a magyar lakosság eladósodottsága

Anthony Hopkins pont 49 éve józan, ez volt az utolsó csepp a pohárban

Anthony Hopkins pont 49 éve józan, ez volt az utolsó csepp a pohárban

A karácsonyi szünet alatt a forint is kipihente magát kissé

A karácsonyi szünet alatt a forint is kipihente magát kissé

Orbán Balázs: „Mi kinn vagyunk a vízből, más országok pedig éppen elsüllyednek”

Orbán Balázs: „Mi kinn vagyunk a vízből, más országok pedig éppen elsüllyednek”