szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyáron tele volt a sajtó azzal, hogy elefánttal forgattak egy spanyol reklámfilmet a Kálvin téren. A végeredmény szürreálisabb, mint gondolnánk - írja az Urbanista blog.

Megtalálta a nyáron forgatott elefántos spanyol reklámfilmet az Urbanista blog: a filmecskét egy vakokkal foglalkozó spanyol civil szervezetnek, az ONCE-nek forgatták, amely 2011. november 11-e alkalmából 11 millió eurót, valamint 11-szer egymillió eurót sorsolt ki saját lottójátékában.

Az Algún dia, vagyis "Egy nap" címet viselő reklámfilm az emberek vágyait idézi fel, mikor felteszi a kérdést: hányszor mondtad már, hogy egy napon majd a tenger mellett fogsz élni, több időt töltesz a gyerekeiddel, megismersz más kultúrákat is és elolvasol egy halom könyvet?

A nyíltság nem vált az előnyükre, a megszorítások beégtek a magyar választók emlékezetébe – 30 éves a Bokros-csomag

A nyíltság nem vált az előnyükre, a megszorítások beégtek a magyar választók emlékezetébe – 30 éves a Bokros-csomag

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

Riasztást adtak ki zivatarveszély miatt, jégesőre is számítani kell

Riasztást adtak ki zivatarveszély miatt, jégesőre is számítani kell

Kösz, jól Schwab Richárddal: Ha a barátaid kocsmában ünnepelnek, kell egy másik társaságot is választani

Kösz, jól Schwab Richárddal: Ha a barátaid kocsmában ünnepelnek, kell egy másik társaságot is választani