Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Bernie Ecclestone, a Forma-1 gazdasági igazgatója kifejtette, hogy hiába lesz nyolcvanéves a jövő héten, nem tervezi a visszavonulását.
A Forma-1 gazdasági igazgatója korábban maga is versenyautóba ült, de néhány sikertelenebb próbálkozás után a sportág pénzügyi oldalával kezdett el komolyabban foglalkozni. Ilyen minőségében 1978 után óriási szerepet játszott az F1 népszerűsítésében és térhódításában.
A brit üzletember az utóbbi években új piacokat keresett az első számú autósport-sorozatnak, elsősorban az ázsiai kontinensen terjeszkedve (Dél-Korea), de kimondott célja, hogy legalább egy versenyt szervezzen az Egyesült Államokban is, feltehetőleg Texasban.
Ismert arról is, hogy mindenről véleményt formál, amit nem is rejt véka alá, és mint a mérleg nyelve, igyekszik egyensúlyt teremteni a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) és a csapatok között. Bár október 28-án lesz nyolcvan éves, jól érzi magát ebben a szerepben.
„Ha nem dolgozom többet, akkor többé semmilyen problémát nem fogok tudni megoldani – mondta Ecclestone a német Bild am Sonntagnak. – És ha többé már képtelen vagyok problémákat megoldani, az számomra a vég kezdete. Ezért aztán dolgozom, és szeretek dolgozni.”
A munkakedvet nyilván a „fizetés” is növeli: az F1 gazdasági igazgatója 2009-ben huszonnegyedik volt Nagy-Britannia leggazdagabb embereinek listáján, 1,466 milliárd fontos vagyonnal.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.