Magyarországon a Skoda Kodiaq új kihívója, a 7 üléses Hyundai Santa Fe
Hazánkban is bemutatkozott a dél-koreai márka nagy divatterepjárója, melynek van néhány igen hasznos funkciója. És egyelőre csak dízelmotorral kapható.
Hazánkban is bemutatkozott a dél-koreai márka nagy divatterepjárója, melynek van néhány igen hasznos funkciója. És egyelőre csak dízelmotorral kapható.
Az állami támogatás igénybevételével legolcsóbban 9,4 millió forint ellenében vezethetünk haza egy elektromos Konát. De nem keveset kell várnunk rá.
A magyar túraautó-versenyző nevével fémjelzett Hyundaiból nem készül túl sok darab, így nem árt sietni a megrendeléssel.
A Petersen autómúzeumban a világ minden tájáról találhatunk különleges négykerekűeket - mi nemrég ott jártunk, mutatunk egy kis ízelítőt.
Ennek a különleges ékformájú sportkocsinak talán csak egyetlen hibája van. Hogy mindössze egyetlen példány készült belőle.
Kipróbáltuk, milyen a márka első dízelmotor nélküli modellje, az USA-ban gyártott S60-as, ami Magyarországon hamarosan zöld rendszámos kivitelben is elérhető lesz.
Nyugodtan mérget vehetünk arra, hogy egy ilyen autó egész biztosan nem fog szembejönni velünk a forgalomban. Mutatjuk a benzingőz rajongók egyik hamisítatlan Szent Grálját.
A Los Angelesben található Petersen autómúzeum egyik féltett kincsét nem véletlenül tárolják a sötét pincében. Meglestük, de sajnos nem fotózhattuk le.
Ferrarikat és a Lamborghiniket reggelizik ez az izomtól duzzadó, akár 400-zal is száguldani képes svéd hiperautó, melyre 2 évet kellett várnia magyar tulajdonosának. De megérte, nagyon is.
Rengeteg autós összejövetel van Magyarországon, de a Cars & Coffee-n kívül egyiken sem jelenik meg több tucatnyi elképesztően drága és nagyon ritka csúcsjárgány.
Mutatjuk, hogy pontosan hogyan néz ki az ikonikus DeLorean kívülről, illetve belülről. Nyugalom, a fluxuskondenzátor a helyén van, de az időutazást sajnos nem tudtuk kipróbálni.
Van egy német sofőr, aki mindenkinél gyorsabban és mindenkinél szűkebb helyre tud beparkolni. Lassítva mutatjuk, hogy mit és hogyan csinál.
Ezen a rendezvényen keresve sem találtunk hibrid, vagy esetleg tisztán elektromos meghajtású járgányokat. V8-as, kompresszoros és nitrós csodákból viszont nem volt hiány.
Lencsevégre kaptuk a hazai gépjárműpark egyik legizgalmasabb példányát, egy rikítósárga Ferrari F12tdf-et. Mutatjuk a 780 lóerős autót, amiből csak 799 darab készült.
Ezek az egymást vontató amerikai járgányok szinte mind ugyanolyanok, leginkább csak méretükben fedezhető fel némi eltérés.
Ha már unjuk a német autók rideg tökéletességét és a japán modellek sok esetben lélektelen karakterét, akkor érdemes lehet belevágni egy francia kalandba. Például egy kompakt SUV kategóriás Citroennel.
Meghajtottuk a végletek olasz autóját, a méretre nagyon kicsi, de vezetési élmény tekintetében hatalmas Abarth 695-öt. Ráadásul egy olyan nyitható tetős példányt, amit egy jachtkészítő cég nemesített.
Az Xperia XZ3 aduásza egyértelműen a gyártótól szokatlan újfajta kijelző. De vajon más érdemi fejlesztés is rejtőzik a Sony menetrendszerűen érkezett felsőkategóriás újdonságának a tarsolyában? Tesztünkből minden fontos részletre fény derül.
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
Divatterepjáró helyett ezúttal itt egy igazi kőkemény terepjáró, melynek csak a belterét próbálták egy kicsit divatosra venni. Ha komoly terepezésről van szó, akkor ma a Land Cruiser az egyik legjobb választás, igaz, nem olcsó és nem is túl fürge.