Megjött a Fitbit karravalója, amely 7 napon át bírja egy töltéssel
Már Magyarországon is kapható az amerikai gyártó úszáselemzéshez is használható érintőkijelzős fitneszkarkötője. Amellyel jövőre akár már itthon is fizethetünk a kasszáknál.
Már Magyarországon is kapható az amerikai gyártó úszáselemzéshez is használható érintőkijelzős fitneszkarkötője. Amellyel jövőre akár már itthon is fizethetünk a kasszáknál.
Ha nincs térerő, akkor komoly gond van, főleg, ha mindez valós vészhelyzettel párosul. Szerencsére van megoldás, ami konkrétan egy mobiladótorony-hátizsák.
A számos veszélyes helyzet elkerülésére és akár a sofőr elemzésére is alkalmas technológiát hamarosan akár egy egyszerű és olcsó autóban is minden további nélkül használni lehet majd.
A digitális kocka nemcsak az 5G-ben, hanem a kiterjesztett valóságban rejlő lehetőségeket is remekül demózza.
A kamerás mobilok által évek óta szorongatott fényképezőgép-piac szereplői új irányba indultak el. A korábbiaknál kisebb méretű, de egyre nagyobb szenzorral szerelt masinákkal a „kompakt képminőségre” helyezik a hangsúlyt.
Ilyen egy egyedi vonalvezetésű, régi vágású V8-as német izomautó a közelmúltból, melyből 1000 Nm-es tisztán elektromos változat is készült. Mutatjuk az SLR utódját és a GT elődjét.
Az Xs Max modell több szempontból is a végletek iPhone-ja. Például méretben és árban. A fotózási és töltési képességeiről – a teljes mezőnyt nézve – már nem mondható el ugyanez.
Csütörtök este Londonban, a bemutató helyszínén nyomkodtuk meg a középkategóriában hadrendbe állítandó Nokia 7.1 Plus-t, mely elsősorban kijelzőszigetes HDR kijelzőjéről, dupla Zeiss hátsó kamerájáról, illetve szűz Android-szoftveréről ismerszik meg.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
Exkluzív lehetőségünk nyílt kipróbálni a Mercedes jó eséllyel legkülönlegesebb jelenlegi modelljét, az új G-osztály szupererős AMG csúcsmodelljét. Viszlát való világ, bye-bye racionalitás!
Nemrég még a NATO bombázta, de már a szövetség tagállama; nem tagja az EU-nak, de euró a hivatalos fizetőeszköze; nem nagyobb két magyar megyénél, de kontinensnyi élménnyel vár. Ez Montenegró, mely apró országot mi japán autókkal fedeztünk fel.
Kívülről csak minimálisan változott a már jó ideje legnépszerűbb hazai új autó, de a lemezek alatt bőven akadnak új fejlesztések. Esztergom környékén fogtuk vallatóra az immár dízel nélküli új Vitarát.
Mogyoródon jártunk, ahol a legkisebb Lupótól kezdve a mindent elnyelő Transporterekig szinte minden Volkswagen felbukkant.
A boltban történő fizetés soha nem volt még ilyen egyszerű – ígéri saját márkás karpántjával a Telenor. Már a bankkártyát sem kell kihúzni a pénztárcánkból, és még a mobilunkat sem kell elővenni a zsebünkből, de azért árnyoldala is akad a legújabb fizetési megoldásnak.
Az alapkoncepció nem sokat változott, ellenben a ceruza sokkal okosabb lett és az akkumulátor is többet bír a koreai gyártó őszi-téli csúcsmobiljában. Elegendő ennyi a sikerhez? Jövünk a válaszokkal.
Münchenben járva meglestük az M2 eddig készült legkeményebb verzióját, az M4 motorjával szerelt M2 Competitiont. Nagy teljesítmény kis tömeggel, hátsókerékhajtással és kéziváltóval kombinálva, kell ennél több?
A BMW müncheni központjában járva üléspróbát vettünk a konszern legnagyobb és legtekintélyesebb modelljében. Illatos puha bőr és mélyen süppedős szőnyeg kedvelők előnyben.
A bajor gyártó központjában jártunk, ahol testközelből ismerkedtünk meg az első villanymotoros BMW versenyautóval, ami a Formula–E sorozatban áll rajtvonalhoz. Szinte teljesen hangtalanul, de remélhetőleg izgalmas versenyeket produkálva.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.