Kormánykerék nélküli hangtalan villanyautót fotóztunk: nem találja ki, hogy mikor készült
Mostanság minden a szinte már kormány nélküli és elektromos meghajtású autókról szól. De volt ez így már sokkal-sokkal korábban is.
Mostanság minden a szinte már kormány nélküli és elektromos meghajtású autókról szól. De volt ez így már sokkal-sokkal korábban is.
0 kilométeresen kevés 40 éves autót lehet vásárolni, de ez a Lada ilyen. A nosztalgiafaktort azonnal bedurrantja a szovjet autógyártás legendás korszakát idéző Niva, amely a hétköznapokban annyira rossz autó, hogy az ellenségünknek sem kívánnánk. Hacsak nem a tajgán él.
Ismét egy újabb adag képpel jövünk hazánk egyik legrangosabb oldtimer találkozójáról, amit most hétvégén mindenképpen érdemes felkeresni.
Ezen a hétvégén Balatonfüreden éppúgy látni régi amerikai nagyvasakat, mint ritka német sportkocsikat vagy olasz zsebrakétákat.
Ilyen járgánnyal nem minden nap lehet találkozni, de aki most Balatonfüredre látogat, könnyen összefuthat vele.
Van szerencsénk bemutatni az egykori szocialista autógyártás egyik legszebb produktumát, ami ezen a hétvégén a magyar tengernél vendégeskedik.
Amennyire sokan rajongtak régen a Nokiáért, annyira nagy csalódást okoztak később a trónon elalvó, minden innovációról lemaradó finnek. A márka tavalyi feltámasztása – valódi csúcstelefon hiányában – nem sikerült túl átütőre, de a 2018-as Nokia 7 Plus révén most felcsillant a fény az alagút végén. Még úgy is, hogy a telefon csak középkategóriás.
Ez a benzingőzös rendezvény nincs messze a fővárostól és kicsiknek, nagyoknak egyaránt remek kikapcsolódást ígér.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Norbinak rengeteg rajongója van, de mind közül vélhetően a saját gyermeke adja a legtöbb energiát a pilótának. Még pedig a helyszínen, a versenypálya aszfaltcsíkja mellett.
Ha valaki esetleg azt gondolná, hogy a WTCR-ben nincsenek igazi közelharcok, bátran vessen egy pillantást erre a képre.
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.
Az elképesztően agresszív külső érző szívet, pontosabban környezettudatos hibrid hajtásláncot rejt maga alatt. A Lexus legnépszerűbb modellje megújult, így hát kipróbáltuk, hogyan teljesít a gyakorlatban.
Világelső 4K HDR videófelvevő, mindent verőnek tűnő szuperlassított videók és dinamikus rezgésekkel megspékelt hangzás. Van itt minden, mint a búcsúban, de vajon ez elegendő a sikerhez? Teszten az XZ2 és az XZ2 Compact.
Kevés 5 literesnél kisebb motorral szerelt izomautót láttunk a rangos hazai összejövetelen, ahol 7 liternél nagyobb erőforrással szerelt Mustangok is felbukkantak.
A fizikai és a virtuális valóság keverésére alapuló holografikus képmegjelenítés nem sci-fi. Olyannyira nem, hogy egy magyar cégnél már ki is próbáltunk egy a szoba közepén virtuális műtőasztalt, a falakon pedig a bennük rejtetten futó vezetékeket megjelenítő technológiát.
Az EOS M50 számos olyan funkcióval rendelkezik, mely eddig nem volt elérhető a gyártó kicsi és könnyű MILC sorozatában. Ilyen például az azonnali és teljesen automatikus képtovábbítás.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a szakma krémje által idén legjobbnak ítélt autó milyen valójában, így hát beültünk egy XC40-be. Sokat elárul róla, hogy egy héttel később alig akartunk kiszállni belőle.
Ki mondta, hogy egy izomautónak feltétlenül több száz lóerősnek kell lennie? Mutatjuk, hogy akár néhány lóerővel is milyen feltűnést tud kelteni egy ilyen járgány.